Elikäs tarkotus ois saada yhdistettyä läppäri telkkariin, mutta s video paikkaa ei löydy. Eli mikä olisi paras vaihtoehto siihen? Ajattelin tuota vga - scart adapteria, kun televisiosta ei löydy s video paikkaa. Neuvoja?
SCART<->S-video+RCA(komposiittivideo)+2xRCA(audio vasen/left ja oikea/right), jossa voi valita kulkusuunnan (input/output kytkin), tuolla ohjeita.
Hommasin juuri tuon yllä olevan linkin takaa löytyvän Bilteman johdon, mutta enpä saanut toimimaan. Läppärissä on vain tuo VGA-ulostulo, telkusta löytyisi kyllä taasen kaikki muut, paitsi tuo VGA. Eikös tuossa em. kaapelissa pitäisi tieto kulkea molempiin suuntiin? Näytönohjain on Ati Radeon Expres 1200. Voikohan johto olla rikki, oon kokeillut kahdella eri televisiolla eikä ole toiminut kummallakaan, mutta pöytäkoneen näytön olen saanut toimimaan. Kiitokset jo etukäteen...
Joo, täytyy vetää takaisin sanomisiaan.. toi kaapeli ei kykene siirtään VGA liitännästä RGB kuvaa tölsylle. Se soveltuu ainoastaan esim. DVD-soittimen kytkemiseen monitoriin ym..
Joo, se on todella "mukava", että sanotaan et tuo voisi olla hyvä, ja kirjoitetaan moneen aiheeseen ja ihmiset ostelee turhaan ( itsekin ostin) noita kaapeleita. No ei voi mitään :/ Sinne meni se 20 euroo
Pyydän anteeksi, en muistanut editoida kaapelisuositusta toisesta threadista. Ostettiin myös kaverille tuo, mutta todettiin toimimattomaksi tähän tarkoitukseen ja kävin muokkaamassa virheellisen tiedon. Poistin nyt suosituksen toisestakin threadista.
Joo hyvä, ettei ihmiset mene turhaan noita bilteman turhia kaapeleita ostelemaan (ainakin turhia minun tarvitsemaani tarkoitukseen) No sain rahat takaisin, toisaalta tuli tehtyä toinen turha reissu tampereelle ( samalla ideaparkiin =) ) No nyt taas tarvitsisin tuommoisen Vga - Komposiitti kaapelin, taitavat tuommoiset olla mahdottomia