GTA San Andreas save game ongelma.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Quest12 02.07.2007.

1. Quest12

Quest12 Guest

Elikkä ongelma on se että kun yritän tallentaa pelin, se tallentaa ja sanoo että save succefull yms yms. Mutta kun yritän loadata tallenetun pelin, tallenuksen nimi on Corrupted save game. ja sitä ei voi loadata.

2.  
  3. Otakar89

Otakar89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No kun oot tallentanu pelin niin mene Omat tiedostot/ Gta San Andreas saved games ja kato että pelit on tallennettu sinne eikä minnekkään muuaalle.

4. Quest12

Quest12 Guest

Se on tallentunu sinne.

5. Otakar89

Otakar89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No jos oot warettanu ton tai käyttäny paljon koodeja, koodeja käytetään omalla vastuulla :)

6. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla kävi sama, enkä löytänyt ratkaisua. Tosin ihan oikein minulle, kun olin pelin warettanut. Pleikalle ostin, eiköhän se riitä rockstarille? Luulen, että toinen versio pelistä olisi auttanut. Yritä varmuuden vuoksi ladata netistä joku savegame, tyyliin 100% vedetty läpi ja kokeile sillä.

7. Quest12

Quest12 Guest

Koodeja ei tueta ja warez for eva! Ostanu pelin kans kerran ps2 version. Täytynee waree uudestaan.

8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei tietenkään koodeja käyttöön, testiksi vain, että eikö peli osaa tallentaa kunnolla vai eikö osaa ladata kunnolla. Toisaalta sama se on, lataa uudestaan vain eri versio.

Jaa tämä sivu