kaipaisin HIEMAN neuvoa!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi pelipekka 02.07.2007.

1. pelipekka

pelipekka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    omistan pelin frontline fields of thunder ja nyt peliin täytyisi saada asennettua sellainen pakattu tiedosto jolla voisi pelata muita vastaan joilla tämä sama tiedosto on.mutta en saa asennettua sitä millään.kone herjaa heti jotain assertion failed?osaisiko kukaan neuvoa mitä pitäisi tehdä?olen todella amatööri pc:n kanssa mut pelaaminen on ihan siistiä!kone on aika uusi ja siinä on vista.jossa ilmeisesti näitä ongelmia piisaa?..?

2.  
  3. losi9000

losi9000 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko exe filuna älä ny aina hauku vistaa ku et oo es kokenu käyttäjä vistalla :)

4. pelipekka

pelipekka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    anteeksi en hauku.taitaa se vika olla käyttäjässä.ja onkin:)minut ohjattiin frontline.neostrada.pl sivulle jossa sanotaan jotain pitää olla jotain file fix3.pak not fix3.zip?

5. miles_

miles_ Guest

Mikä tiedostopääte siinä sun tiedostossa on? .pk3? .exe? .zip? Jos se on tuo .zip niin pura se tiedosto esimerkiksi WinRARilla sinne kansioon minne se pitää laittaa. Itse en omista ko. peliä joten en tiedä minne se pitää purkaa. Jos pääte on .exe niin jos asennus ei onnistu niin lataa tiedosto uudestaan. Jos pääte on .pk3 niin siirrä se tiedosto sinne kansioon minne se pitää laittaa.

6. pelipekka

pelipekka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siinä lukee vain fix3.pak!mutta kun en tiedä edes miten tämän kanssa toimittaisiin sitten tästä eteenpäin,että saisin sen liitettyä siihen peliin.olen hommannut winrarin,mut kun en oikein näiden koneiden kanssa oikein osaa toimia!

Jaa tämä sivu