pelikuulokkeet max 100€

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi schnappi 02.07.2007.

1. schnappi

schnappi Guest

Moi.
    eli nyt olis pelikuulokkeet hakusessa max 100€ saa olla hintaa...

mulla on nyt zalmanin theatre 6 luurit ja aattelin että kannattaako ostaa enää 5.1 kuulokkeita!? eli jos on parempia kuin zalmanit tohon hintaan niin katotaan...

mutta pelikäyttöön.. mukana oleva mikki aina plussaa.

tässä jotain ehdotuksia

speedlink medusa 5.1?? <-- kannattaako
    icemat siberia kuulemma hyvät vai onko?
    koss SB45 soveltuuko peleihin miten?

mitkä olisi siis PARHAAT pelikuulokkeet 100 eurolla?

EDIT: kuulokkeet myös musiikin kuunteluun ja elokuviin!

2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sennheiser PC-150 ja PC-160 mallit ovat varmaan iha päteviä. Itellä siis PC-150 ja olen ollut tyytyväinen niihin. Hintaa noilla 50-70€.

4. Theobold

Theobold Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen mainitsemistasi Icemat Siberioista kuullut pelkkää hyvää ja allekirjoittanut aikookin samoin tuossa keskiviikkona hankkia käyttöönsä ko. luurit. Hinta/laatu -suhteeltaan pätevä valinta.

5. schnappi

schnappi Guest

lisää mielipiteitä!!!

icemateista kuulin että vääristävät ääntä!? onko vain korvienvälissä ollut vääristyksiä vai pitääkö paikkansa?

6. PEKEli

PEKEli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itellä kossin sb/45. mielestäni ihan hyvät, koska ympäröivät koko korvan ja tarvittaessa taittuvat pieneen kasaan, myös muotoutuva mikki löytyy. äänessäkään ei mitään valittamista mussiikkin tai pelien kanssa ole ollut. ainoa asia mikä nakertaa kun maksoin törkeää ylihintaa silloin joskus vuonna ritarit&prinssit vaikka netistä oisin saanut huomattavasti halvemmalla.

7. Camee

Camee Guest

Jos ei oteta huomioon kuulokkeiden korvatyynyjen pientä kokoa, olen tyytyväinen Microsoft Life Chatt lx 300 remputtimiin. Isokorvaisellehan ne ei sovi, mutta meille pienempikorvaiselle on musiikinkin kuuntelu ihan mukiinmenevää. Tosin itseltäni läytyy varsinaiset Hifi-kuulokkeetkin musiikin elämyksiin.

8. allexx

allexx Guest

Itselläni on icemat siberia;nit ja todella hyvät. :) Mikki tulee mukaan ja ei se kyl omasta mielestä mitää ääntä vääristä :0 ihme heitto ...Kuitenkin suosittelen lämpimästi icematteja. Hinta on noin 50-60 muistaakseni. Saa valkoisina ja mustina (itsellä mustat)ja kaveri ainaski sano et noi mun mustat on pienemmät :D. En sit siitä tiedä.

9. schnappi

schnappi Guest

10. schnappi

schnappi Guest

tuplat :D

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.07.2007
  11. schnappi

schnappi Guest

12. jari53

jari53 Guest

13. schnappi

schnappi Guest

joo eli olen päättänyt ostaa nuo HD555 kuulokkeet :D

etsin tuolla toisessa threadissa äänikorttia?

eli onko Creative Labs Sound Blaster X-Fi XtremeMusic tuo malli parempi kuin se gamer malli? muuten sama...

ja joku mikki vielä kun ei ole sennheiserissä mikkii :D

E: mikä näistä paras?

Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Retail
    Creative Sound Blaster X-FI XtremeMusic Bulk
    vai
    Creative Sound Blaster X-FI XtremeAudio

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.07.2007
  14. jari53

jari53 Guest

Xtreme Music:kia on kehuttu paremmaksi kuin ko. Xtreme Gameria. Olikohan niin että Xtreme Gamer on tehty johonki "halpis" piirilevylle ja Xtreme Music samalle kuin X-Fi -sarjan huippumallit. Xterme musicia on jopa kehuttu paremmaks pelikäyttöön ku Xtreme Gameria :D

Pidemmän selailun jälkeen ei nuo icemat siberiatkaan tunnu kovin pahalta. Ite joudun varmaa ostaa noi rahan puutteen takia ja onhan ne lähes puolet halvemmat(50€).

Jaa tämä sivu