1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-asema ei tunnista levyjä.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi miige 01.07.2007.

1. miige

miige Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lisää vain samanlaista keskustelua. Yritin kattoo tosta topicceja mutten löytäny nyt sitten vastaavaa.

Eli jostain syystä yhtäkkiä lopettanu toimintansa CD/DVD-asemani.
    malli: HL-DT-ST DVDRAM GSA-4160B SCSI Cdrom Device (tämä lukee laitehallinnassa)

Sitten katsoin tuolta LG:n sivuilta ja löysin tuon GSA-4160B - mallia vastaavana Firmwaren (versio A306) päivityksen mutta kun exen avaa ni sanoo että Can't find the target drive.

Poistin aseman laitehallinnastakin ja buuttasin koneen, ei toiminut.
    E: ja tosiaan asema ei tunnista sen enempää DVD:eitä kun CD:eitäkään

Viimeksi muokattu: 01.07.2007
  2.  
  3. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä suosittelisin kokeilemaan vaikka jollain linuxin live-levyllä, sattuisiko asema siellä toimimaan, sitten tietäisi ettei ole ohjelmistoista aiheutuva virhe.

Mutta tosiaan, jos firmware-päivityskään ei tunnista asemaa taitaa olla itse laitteessa jotain vikaa.

Minulla oli tuon aseman isoveljellä 4163b samantyyppinen ongelma, laitoin aseman huoltoon ja takuun piikkiin meni, ja sain uudemman aseman tilalle joka on toiminut moitteetta.

4. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tarkista aseman tiedonsiirtoliitäntä. Minulla tuo oli lähtenyt maagisesti irti, jolloin asema sai vain virtaa, ja näin ollen vain moottorit toimi.

Jaa tämä sivu