Ostin koneen ja siinä on 1giga muistia ja oon nyt ostamassa toisen gigan lisää. Kone koottiin osista ja kuitissa lukee että muisti on Buffalon muisti. Everestillä taas näkyy että valmistaja on Aeneon. Onko toi buffalo siis joku merkki joka myy Aeneon valmistamia muisteja vai annettiinko mulle väärä muisti? Pitääkö molempien muistien siis olla samanmerkkisiä? Pistän tän nyt tähän samaan eli kun on netissä ja menee jollekkin sivulle niin tosi usein tulee tämmöstä herjaa: Yhteys keskeytyi Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen. * Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan. * Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset. * Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä. Yritä uudelleen.(josta pitää painaa) Ja vaikka kuinka monta kertaa painaa niin usein ei kyllä mene sille sivulle minne pitäis. Selain on Mozilla Firefox ja käyttis Vista. Internet Explorerilla ei oo koskaan tullu tämmöstä, mut se taas tuntuu olevan aika hidas.
noi netti ongelmat johtuvat että kohde sivu on ruuhakainen tai hidas ja firefox ei kerkiä saada vastausta ennen aikakatkaisua. tai sitten sivu ei tykkää firefoxista ollenkaan. ota lataukset pois tai rajoita kaistaa.. (hyvä sääntö on wareille 80% kaistasta niin pystyy surfailemaan suht sujuvasti) tuohon muisti asiaan en varmaa vastausta osaa sanoa. joko buffalo myy aeneonin valmistamia muisteja tai buffalo käyttää aeneonin muisti piirejä.
Joo siis mitään latauksia mulla ei ikin oo ollu päällä. Toisessa koneessa 3 vuotta ollu firefox ja ei koskaan tullu tommosta. Nyt muuten nää kaks konetta samassa verkossa.