Kone kaatuilee

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Splintti 01.07.2007.

1. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo ajattelin kysellä että mikäs voisi olla vikana? kun on jo pari kertaa jökännyt kone sillain että oon ollu normaalisti koneella ja katsellu yhtä tv sarjaa ja yhtäkkiä kone jökännyt, ei pystyny tekemään mitään muuten kone oli päällä eikä kuulunu mitään tavallisesta poikkevaa mitään ei vaan pystyny tekemään, sitte kun sammutan koneen ja käynnistän uudestaan ehin olemaan koneella noin. 1-2 min kun se tekee sen taas ainut millä oon korjannu asian oon asentanu koneen uusiks mutta alkaa vähän jo riepoo tää homma ja ois hyvä jos joku tietää asiasta enemmän! Lähettäkää mielipiteenne asiasta ja kyselkää, yritän vasta mahollisimman hyvin.

2.  
  3. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Antaako mitään virheilmoitusta.
    Kuuluuko piippauksia.
    Pyöriikö tuulettimet.
    Onko konetta puhdistettu.
    Oletko tarkistanut virukset & haittaohjelmat.
    Ota kotelo auki ja katsasta kaikki osat ja niiden kiinnitykset.

4. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei kuulu.
    kyllä pyörii.
    kyllä on aika tiptop.
    Viiruksia ei löytyny muutama haittaohjelma khyl, sain poistettua
    minäpä teen niin.

5. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minkälainen kone sulla on?

6. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Compaq Presario amd athlon 3500+ 2.2 GHz

Khyl tää kone on toiminu ihan ongelmitta puol vuotta mutta ainahan näihin tulee jotain ei oo ensimmäinen kone minkä omistan ^^

Viimeksi muokattu: 01.07.2007
  7. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonnii tänään se taas jökkäs tossa vartti sitten katoin ihan piruttain sit onko kaikki johot kohillaan ja pyyhkäsin pölyt pois..no sit ihan tuli mieleen et otampa ton näytönohjaimen pois ku muistin et mulla on tossa koneessa kiinni toinen näyttis mikä siis on emossa kiinni nii eipä enää jökkää nyt toimii ihan hyvin (lol) ei per***** jos se tosiaan on mun näyttiksestä kiinni (ati radeon x1900GT) voiko se tosiaan sit johtua siitä..? :/ ei oo kyllä ollu tarvetta sille enää ku en pelaa koneella juuri yhtään..mutta kyllä jaksaa ihmetyttää nämä koneet huh huh :D

8. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hmm, siis nyt sulla ei oo ollenkaan näyttistä, eli siis ilmeisesti integroitu? Jos tulee tarvitta pelaamiselle niin kokeile laittaa se näyttis takasin kiinni ja lataa siihen ajurit täältä. Jos et osaa asentaa niitä niin sano.

Jaa tämä sivu