joo elikkäs täältähän löytyy kaiken näkösta treaddi samasta asiasta ja sun muuta mutta tein nyt oman sori vaan, mennäänpäs nyt asiaan. elikkä olisin etsimässä ilmaista MMORPG peliä, itse olen aikoinaan pelannut silkroad online:a ja nyt 9Dragons, mutta kyllästy ja silkroad on yleensä niin täynnä että ei pääse kun aamulla peliin jos sillonkaan. eli laittakaapas suositeltujanne pelejä tänne. Kiitos vastanneille
Omat henkilökohtaiset suosikkini ovat kyllä ehdottomasti: - Rappelz Epic 3 - Last Chaos USA Googlettamalla nuo löydät niiden kotisivut kun en niitä nyt ulkoa muista, valitettavasti.
kiits, no, rappelzia oon kokeillut, alussa vaikutti vähän 9Dragonssin tyyliseltä mutta ei tärpännyt, ja kun kokeilin last chaosta niin oli liian buginen viellä kiitos kumminkin. pitää kokeilla laittakaahan lissöö
no kokeilepa "DOFUS" nimistä peliä. pelaan sitä itse mielelläni peli on jotain 80mb, mutta ei siinä kauan nokka tohise !
En jaksa alkaa erottelemenaan kotisivuja ja eri pelilajeja joten tässä koko paketti: http://www.onrpg.com/boards/907.html Myös noit MMORPG pelejä on tuolla.