Ostin uuden kiintolevyn 400Gb ja mun kone ei tunnista kuin 32Gb ja oon yrittänyt kaikkeni ja nyt tarvisin apua
No hyvä Kirjota Suorita-kohtaan diskmgmt.msc Suorita-kohtaan pääsee--> Käynnistä-siellä sen pitäis olla.. Ja katoppa kun oot sen kirjottanu niin siellä varmaan näkyy kovalevyt ja mahdollisesti muita asemia mikäli sul on daemon tools. Mutta kuitenkin; Kato onko siin uudessa kovalevyssä varaamatonta tilaa.. Mustaa sellasta pötköö ja se 32GB On sinistä? Niin ja onko service pack 2 asennettu?!?
Juu mutta onko siinä mustaa ja sinistä siin pötkössä? Ja jos on mustaa niin kuinka paljon? Siinä lukee GIGA määrä
Hmmmmm, heitit pahan Katoppas tunnistaako bios sen oikein! Eli etit biossista sen kovon ja painat Enter? niin pitäis näkyy tietoja.. Tai eti jotenki se giga määrä
Et! Sammuta kone ja kun se käynnistyy alussa, siihn luultavasti tulee emolevyn valmistajan logo ESIM!: Asus. Siinä alhaalla lukee mistä pääsee biosiin. Yleisesti DEL (delete)-näppäimellä pääsee tai F1,F2 jne..
en ole varma tukeeko mutta tässä on nyt mun emoni : Ominaisuus Arvo Emolevy MSI RS480M2/RX480M2 (MS-7093) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)
Onko sulla kovo toisen kovon kaa samas piuhas vai yksinään? Nimittän kovalevy ja cd/dvd asema EI saa olla samassa piuhassa! Koska tulee toiminta häiriöitä.. Ja onko sulla toinen kovo?
Tämä kovo on slavena samassa paikassa missä oli tuo edellinen maxtor merkkinen kovo. maxtor oli 250Gb