Koneella tila vähissä? Auttakaa!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jonsku500 26.06.2007.

1. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tietokoneella peli: Warcraft3. Mulla saattaa kesken pelin tulla joku ihmeen virheraportti jossa lukee jotaki grafiikka kiihdyttimestä, tai pahimmillaan saattaa sammua koneen näyttö, eli tietokone on edelleenkin päällä muttä näyttöön jää valo vilkkumaan. En voikkaan sitten enään muuta tehdä kuin lyödä koneen kiinni virtanapista. Voitteko sanoo mistä se johtuu, jostain RAM muistin vähissä olosta vai?

2.  
  3. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos on Atin ohjain niin sammuta Vpu-recovery.

4. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voitko kertoa tarkemmin, en oo oikeen mestari näissä...
    Missä se on se ohjain?

5. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko koneellasi ati catalyst control center- niminen ohjelma asennettuna? Sieltä sen ainakin saa pois päältä kun avaat CCC:n oikeasta alanurkasta (semmoinen punainen laatikko missä lukee valkoisella:ATI)
    Ja siellä on semmoinen kohta kuin vpu-recover. Napsautat sen vain sieltä pois päältä.

6. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, kyllä meillä ATI on mutta sitä vpu:ta ei löydy kovin helpolla...
    Jos painan tuodon ATI:hin niin siinä tulee: Valikoimat, Asetukset, vianmääritys ja sun muut. Voin tarkistaa vielä warcraftissa että mikä se teksti olikaan mikä tulee ku se tilttaa, mutta kumminki joku on nollannut grafiikka kiihdyttimen homma...

7. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin, jes! Kiitoksia teille jotka autoitte. Jos se tilttaa uuestaan niin palataan sitten asiaan.

8. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muuten mulla olis toinenkin ongelma tämän warcraftin kanssa, mää en voi tehä warcraftis omia pelejä tai siis en saa niitä sillain että sinne pääsis onlinessa toisia pelaajia. Mun warcraft3 claanin johtaja sano jotaki että se johtuu siitä että mulla on palomuuri. Tiiättekö te mistä se johtuu?

9. Jonsku500

Jonsku500 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiiiii... nyt tuo warcraft3 sammu taas, meni sillä lailla että kaikki pysähty eikä voinu painaa mitään muutaku koneen sammutus nappia. Mistä se nyt vois johtua, onkohan meillä liian vähän RAM:ia.

10. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Paljonkos sitä sitten on? Ei meill mittä kristallipalloo o tääll!!

JOs peli on aiemmin toiminut,niin mikäs sen muistin olisi syönyt? Viekö joku prosessi muistia enemmän nykyisin?

Jos valittaa näytönohjaimesta, niin siinä se vika voisi olla eli ajuri tai itse ohjain.Emolevy, prosessori tai viallinen muistikampa?Kiintolevy vioittunut?

Kokeile vaihtaa osia toiseen koneeseen tai kokeile toisia osia omassa koneessasi; näin se viallinen komponentti tulee esille...

11. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Montakohan vuotta vanha tämä kone mahtaa olla ja onko sitä kertaakaan putsattu sisältä pölystä, ei ihme jos leipoo kiinni.

Jaa tämä sivu