Eli tarkoituksena olisi ehkä ostaa 1gb lisää muistia, kun jotkut pelit eivät aina pelaa hyvin (mulla on nyt 1gb muistia). Eli jos mulla olisi 2gb muistia (tai ehkä jopa 3gb), niin toimisiko jotkut pelit paremmin? Eli auttaako toi muisti pelien pyörittämiseen?
No muisti ei vaikuta peleihin niin paljon kuin näytönohjain. Kyse varmaankin sigussasi olevasta koneesta, josta sanoisin, että hanki kunnollinen näytönohjain myös. Kyllä sitten alkaa pelit pyöriä paremmin.
Eli pitäisi varmaan ostaa ainakin 1gb tota muistii lisää, mutta voitko suositella jotain näytönohjainta? Aattelin tuolta verkkokaupasta ostaa jonkun niistä. Jos nyt saisi vaikka ton Elder Scrolls IV: Oblivionin tai Test Drive Unlimited pyörii kunnol. EDIT: Ja kyllä, kyse on tuosta sigun koneesta.
Riippuuhan se vähän siitä että mitä ne tavallisesti maksaa. Mut oishan mulla joku 100-200e käytettävissä, mutten oo varma.
Kannattaa pikkusen prossuakin kellottaa. Test Drive on raskas peli ja jo laitteistovaatimuksissa on dual core (onneks sulla se on)