ajattelin ostaa udeet vempaimet ja tulin miettineeksi seuraavia malleja. Kaiuttimet: Creative inspire T6100 Creative inspire T6060 Logitech X-540 Logitech x-530 äänikortit: Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Mitkä noista ovat parhaat minulle joka kuuntelen musiikkia ja pelailen.Voi tietysti ehdottaa muita malleja ja merkkejä jos on hyviä ja hintä samaa luokkaa.Kiitos jo etukäteen.
Peleillä ehkä toiminee, musiikki kuulostanee täysin surkealta. Melkein aivan sama minkä noista ottaa, hae se mikä näyttää parhaalta...
Noista muovipurkeista en osaa tarkemmin sanoa, sillä itse olen niitä vältellyt kuin ruttoa. Yhdet olen eläissäni omistanut ja parin viikon jälkeen sysäsin ne veljenpoikani pelikoneeseen. Mikäli äänenlaatua haluat halvalla, osta XtremeMusic ja kuulokkeet. Eikä mitään hiirimattovalmistajien kyhäelmiä, vaan laatua, esim. Sennheiseriltä. Äänikorttipuolella päädyin itse XtremeMusic:iin, koska kyseinen kortti on koottu samalle piirilevylle kuin kalliimmatkin X-Fi -sarjalaiset. XtremeGamer puolestaan pohjautuu XtremeAudio-malliin. Eli maalaisjärjellä voitaneen päätellä XtremeMusicin olevan karsittu malli kalliimmista korteista(ainakin 64MB lisämuisti puuttuu). XtremeAudio puolestaan vaikuttaa halpiskortilta, johon on lisätty tuki EAX 5.0:lle. Creativen ilmoittamat ominaisuudet näille kahdelle ovat kuitenkin hyvin lähellä toisiaan, joten korvakuulolta tuskin pystyy suurtakaan eroa huomaamaan. Mikäli 5.1-muovipurkit kuitenkin haluat, osta tosiaan parhaimman näköiset. Muuta eroa noilla ei juuri ole. Toki joku keksii kohta väittää että tietyn mallin kumiseva ja rätisevä bassotoisto on voimakkaampi kuin toisen, mutta mitään HiFi-tasoista et tule saavuttamaan yhdelläkään vaihtoehdolla.
Mulla on tämä äänikortti ja hyvin toimii ja on halpa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11811 Ja nämä kajarit ja toimii hyvin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20874
Juu varmasti huippulaatua tuollainen 60e muovipurkkisarja. "Lisäksi puurakenteinen bassovahvistin tuo esiin voimakkaat matalat äänet" Haha, aika pahaa vittuilua kyllä tuo, oma vahvistin on kyllä ihan metallia Tosin aika heikosti menee jos luulee 60e sarjalta jotain laatua edes saavan.
No enpä tiedä kuvittelinko saavani superhifi elämystä mutta ääni olisi ihan kiva.jos kertoisitten millainen olisi kokopano jos hintakatto on 400€ ja jonkin verran suuntaansa ja ääni niin hyvä kuin hinta antaa olla.
Samaa tasoa melkein, no taitaa Logitechillä olla jopa Tandbangin elementtejä niissä 300e seteissä, mutta eivät nekään erikoisia ole, toki paljon parempia kuin nuo 60e setit. Alle kiloeuron luokassa joutuu tyytymään muovipurkkisarjoihin.
no tavan kerrostalo kämpässä ei tee mitään millään hifivehkeillä, siitä pitää kysyä jo naapureilta lupa että saako musiikki pauhaa heidänkin huoneisiinsa asti..
Miksi ei tekisi mitään? Miten äänenlaatu liittyy naapureihin tai kuunteluvoimakkuuteen? No ei mitenkään, hifi on jotain muuta kuin vilkkuvalojen tahdissa jumputtavaa yläbassoa nupit kaakossa.