nii sitä vaa ajttelin kysyä et miks kaikki näyttää suosivan tota P5K emoa? Onko siinä jotai parempaa kuin muissa emoissa? Ja soveltuuko se todella hyvin juuri tehoa vaativaan pelaamiseen?
ok, kiitos vastauksesta. Nyt olen varma että ostan sen, tos on mun kokoonpano jonka ostan Asus P5K 2x 1 Gt, 800 MHz DDR2 Antec Sonata III (500W) Leadtek WinFast GeForce 8800 GTX 768 Mt PCI-E Intel Core 2 Duo E6600 boxed
loisto lankku myös kellotus mielessä! Väylää ovat saaneet tällaisella sinne 600MHz asti... ei huono =) Jos joku haluaa kysyä linkkiä todisteeksi niin saa luvan etsiä itse googlaamalla. Löysin kerran foorumeita selaamalla CPU-Z:n sertifioidun kuvan yli 600MHz väylästä, joka oli saatu tällaisella P5K kokoonpanolla.
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=144840 kannattaa lukea. Tuossa aiheessa on saatu rikottua 600fsb tällä laudalla
Niin sitä ajattelin vielä kysyä että toimiihan tuossa kokoonpanossa jonka aiemmin jo ilmotin Maxtorin 180gt kiintolevy ja IDE-dvd asema.
itselläni ainekin toimii 200gb IDE seagaten kovo, sekä LG:n IDE dvd-asema.. kaksi PATA laitetta saa kiinni