MUSEO: Hercules Stingray 128/3D

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi tossu 21.06.2007.

1. tossu

tossu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apu.....a,

Lupauduin korjaamaan ystäväni koneen (ensimmäinen virhe), formatoin koneen katsomatta ajuria (toinen virhe). Ja nyt olen pulassa, koneessa on ikivanha Hercules Stingray 128/3D (outo kahdessa "kerroksessa" oleva näytönohjain!!), no kuitenkin koneessa pyörii melko hyvin XP - mutta en saa/löydä ohjaimia tähän mistään. Olen viettänyt 2 yötä jo etsimällä ja kyselemällä.

Jos jollakin on tietoa niin please - kertokaa

T:T

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. tossu

tossu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Valitettavasti tuokaan ei toimi XP:ssä...

Mikään näistä ei mielestäni toimi: http://ftp.hercules.com/video/old_products/Stingray%20Series/Stingray%20128-3D/

Olen mielestäni kokeillut lähes kaikkia 98, 95 ja NT ajuripaketteja - huonolla menestyksellä (Kaikki valittavat väärästä versiosta kun yritän asentaa ne Windows XP:hen)

Kiitos kuitenkin yrittämisestä ja lisää apua kaivataan!

5. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. tossu

tossu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä ajuri "ilmoittaa" asennuksessa sopivansa vain NT:hen ja lopettaa siihen...

(Windows 98 ajuri taas sanoo että kokeile NT ajuria, eli sellainen oravanpyörä!)

Tämä on jo "hämäränrajamailla"-osastoa, kun olen varma että näytönohjain toimi ennen formatointia, eli joku ajuri sille on jossakin....

7. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vanhoille näyttiksille ei kannata odottaa ajureita uusille käyttiksille, niitä harvoin on. Tilanne on hieman parempi koska tuo näyttis käyttää voodoo rush piiriä, sille löytyy 3. osapuolen ajuri. Tosin se on aika vanha ja näyttää 3d tila uupuvan täysin. (http://www.voodoofiles.com/4321/Voodoo_Rush_Win2k_Drivers.html)

Jaa tämä sivu