DVD-RW tyhjennys ei toimi windowsissa??

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Ossi 20.06.2007.

1. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todellakin joku mättää windows puolella kun DVD/CD-RW levyt ei tyhjenny?? Polttaa kyllä moitteettomasti mutta ei suostu tyhjentämään.

Kyllä levyt ovat ihan oikeita RW-levyjä.. olen tyhjentänyt ne useaan kertaan mutta windowsin uudelleen asennuksen jälkeen ei toimi enää?

Olen kokeillut kahta eri asemaa ja tulos on sama. Levyt tunnistuvat DVD-ROM levynä ja Ubuntun puolelle mennessä ne tunnistuvat DVD-RW levynä? ubuntun K3B softa myös polttaa & tyhjentää levyt.

Windows puolella olen kokeillut: Nero 7, Alcohol, Deepburner, CDBurnerXP Pro 3.. Firmware on päivitetty toisesta asemasta..

Asemat: LG-GSA-4120B ja Samsung SH-S128

Windowsissa on kaikki ajurit ja vieläpä uusimmat versiot..

Itselläni on kohta neuvot vähissä.. vielä olisi Bios päivitys mahdollisuus olemassa tietysti..

EDIT:

Bios on nyt myös päivitetty.. ei vaikutusta..

Viimeksi muokattu: 20.06.2007
  2.  
  3. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aikani mietittyäni ja kokeiltuani kaikkea mahdollista tuli mieleeni vielä yksi keino.. nimittäin sammutin Daemontoolsin ja johan alkoi pelittää :)

Daemonista on uusin versio.. vanhemmalla versiolla ei tällaista ongelmaa ole ollut?

Jaa tämä sivu