Todellakin joku mättää windows puolella kun DVD/CD-RW levyt ei tyhjenny?? Polttaa kyllä moitteettomasti mutta ei suostu tyhjentämään. Kyllä levyt ovat ihan oikeita RW-levyjä.. olen tyhjentänyt ne useaan kertaan mutta windowsin uudelleen asennuksen jälkeen ei toimi enää? Olen kokeillut kahta eri asemaa ja tulos on sama. Levyt tunnistuvat DVD-ROM levynä ja Ubuntun puolelle mennessä ne tunnistuvat DVD-RW levynä? ubuntun K3B softa myös polttaa & tyhjentää levyt. Windows puolella olen kokeillut: Nero 7, Alcohol, Deepburner, CDBurnerXP Pro 3.. Firmware on päivitetty toisesta asemasta.. Asemat: LG-GSA-4120B ja Samsung SH-S128 Windowsissa on kaikki ajurit ja vieläpä uusimmat versiot.. Itselläni on kohta neuvot vähissä.. vielä olisi Bios päivitys mahdollisuus olemassa tietysti.. EDIT: Bios on nyt myös päivitetty.. ei vaikutusta..
Aikani mietittyäni ja kokeiltuani kaikkea mahdollista tuli mieleeni vielä yksi keino.. nimittäin sammutin Daemontoolsin ja johan alkoi pelittää Daemonista on uusin versio.. vanhemmalla versiolla ei tällaista ongelmaa ole ollut?