1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Auttakaa tyhmää!!

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi AiriA 19.06.2007.

  1. AiriA

    AiriA Member

    Liittynyt:
    19.06.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä vialla. Eilen ostetiin digiboxi malliltaa maximum c3001cx ja on kytketty seinään manuaalin ohjeiden mukaan ja sitten alettiin etsiä kanavia. Sekin tehtiin ohjekirjan mukaan. eka hain automaattisella haulla, jota suositeltiin ja yhtään kanavaa ei löytynyt sitten uusi yritys networkin kautta ja löytyi 73 kanavaa ja 23 radiokanavaa mutta mukana ei ollut näitä peruskanavia: yle1, yle2, mtv3, nelonen, subtv. suurinosa kanavista oli maksullisia ja mukana oli music television Finland, urheilukanava ja pari muuta maksutonta kanavaa. missä vika? No olen soittanut valmistajalle ja he sanoivat ettei digiboxissa ole vikaa ja käskivät tarkistaa antennijohdon. no kunnossa on. sillä on katsottu telkkaria ennen digiboxiakin moitteettomasti. kehoittivat palauttamaan tehdasasetukset ja koittamaan uudestaa. nyt olen koittanut tota kanavien hakua about 20 kertaa. kerran onnistuin jopa tolla suositellulla automaattisella haulla (joka kestää 1,5 h) löytämään nuo samat kanavat, mutta ei edelleenkään löydy noita peruskanavia. Siis olenko mä ihan idiootti vai missä vika?

    mä en ole näissä tekniikka asioissa mikään järjen jättiläinen, mutta osaan kuitenkin lukea ohjeita ja toimia niiden mukaan. Kaiken järjen mukaan digiboxi toimii kun kuitenkin hakee noita kanavia, mutta miksei löydy...

    ps. mä en ole blondi!
     
  2.  
  3. mpk666

    mpk666 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2002
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytä manuaalista hakua ja laita siihen asuinalueesi kanavanipun taajuudet. http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;8224
     
  4. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ohjeesta,
    Käyttöönotto: kohta 6.-7. Suomessa on valittava asetus "Other europe".
    Nuo kohdat oikein, muuta ei oikein keksi.

    Edit: mpk666 << onneksi hän keksi, samat oli mielessä mutta unohtui tuossa kirjoittelun aikana.
     
    Viimeksi muokattu: 21.06.2007

Jaa tämä sivu