http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/57 Eli suomeksi, beta testi alkaa parin päivän sisällä maksaville Fileplanetin asiakkaille, ja parin päivän päästä kaikille. Avaimia jaetaan rajoitettuina erinä, eli jokaiselle päivälle riittää avaimia.
Eli kun sanoit että jaetaan kaikille niin pitää rekisteröityä että saa avaimen? Vai tuleeko toi ihan yleiseen jakeluun EDIT: Onkos järjestelmävaatimukset tiedossa? EDIT2: This will be followed by two days of keys for anyone with a free FilePlanet account. eli tuossa vastaus kysymykseeni.. pitääpä rekata
Maf1a:n pitäisi lukea että Uutiset alue on _vain_ afterdawn.com uutisten kommenteille, ei millekkään muulle.. ja miksi kaikki pitää aina leimata mainostukseksi, olihan tässä halo 3 beta testi ja jos siitä oli pelit alueelle ketju jossa keskusteltiin beta testauksen kokemuksista, niin hyvä, joten tästäkin saa sellainen olla.
Betat jää väliin,kuten aina,ja odotus jatkuu kohti finaali versiota.Sais kyllä tulla jo pikkuhiljaa...
Ei välttämättä ole ihan tarkat, koska on beta versio kyseessä, mutta antaa jonkinlaisen kuvan. Kannattaa myös tsekata viralliset forumit: http://community.enemyterritory.com/forums/ -=MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS=- These specifications do not represent the final hardware requirements for Enemy Territory: Quake Wars. Development is ongoing and support for a much wider range of hardware is expected for the game's final release. SOFTWARE REQUIREMENTS: Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported) Microsoft DirectX 9.0c (included) HARDWARE REQUIREMENTS: CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below) SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice. RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS: CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below) SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice. SUPPORTED VIDEO CHIPSETS*: NVIDIA Geforce 6 Series (6600GT or higher) NVIDIA Geforce 7 Series NVIDIA Geforce 8 Series ATI Radeon X800 or higher ATI Radeon X1600Pro or higher *Lunacy* is offline Report Post Reply With Quote Edit: Tuossa pari ok videota betasta: http://dohfos.blogspot.com/2007/06/etqw-beta-film-clips-day-1.html
Kiitokset noista vaatimuksista ^^ Kuvat ja videot betasta näyttää hienolta. Ite just rekkasin tuonne fileplanetiin, saas nähä millon saan keyn vai saanko. EDIT: tällä hetkellä ei voi edes ladata sitä Beta Clientiä kun on servu alhaalla
No ehkä oli toi mun kommentti vähän ylireagointia ,muta kyllä se äkkiä menee siihen piilomainonnan puolelle kun topicin aloittaja (en tarkoita nyt nimenomaan tätä topiccia) kehuu ja kehuu peliä ja antaa linkkejä ym. ym. Annan sitten seuraavan kerran olla vaikka olisikin mainostusta ,saatte itse hoitaa sitten nämä hommat.
Olen nyt beta testissä mukana, joten jos on kysymyksiä pelistä, voin yrittää vastata niihin, tosin virallisilla forumeilla(linkki ylempänä) on jo valmiiksi vastatu moniin kysymyksiin.
:S taitaa jäädä pelaamatta kannettavassa näyttis ei täsmää paitsi jos yllättäen toimisi x1300 ja pöytäkoneella uupuu prosessorista paripykälää hyvällä säkällä toimii kuitenkin amd 3000+ ja 6600gt
@Undercova Mites se peli pyörii sun koneessa? ja millä asetuksilla pelailet? Screenshotteja olis kiva katella jos niitä viitsit ottaa.
En ole ehtinyt paljoa pelailla, tänään klo 3 aamulla sain ladattua clientin, ja mökilläkin piti käydä. Yritän huomenna saada ensivaikutelmat tänne.
Vaikuttaa ihan hyvältä, itsellä on kuitenkin "vähän" paska kone tuon pelaamiseen. No seuraavalla koneella kesätöitten jälkeen.
Silmäkarkkia varmasti piisaa mutta melko usea kone on silti polvillaan, varsinkin vanhempi, tuon pelin edessä. Tuohan on periaatteessa Enemy Territoryn suora seuraaja vaikka melko lailla erilainen onkin, toivottavasti vaan ei ole vedetty överiksi missään vaiheessa. Mitä mainostukseen tulee niin mielestäni on hölmöä haukkua mainostukseksi jotain tämäntapaista (peli jonka julkaisee suuri, afterdawnin käyttäjistä riippumaton osapuoli). Olisi täysin eri asia jos käyttäjä mainostaisi jotain omaa tekelettään (josta hän esimerkiksi hyötyisi taloudellisesti) tai jotain peliä sellaisen linkin kera joka antaisi hänelle jotain etuuksia koska joku rekisteröityi peliin hänen kauttaan. Tässä tapauksessa hän kuitenkin vain haluaa jakaa tietouttaan siitä että kyseinen peli ja sen betatesti on käsillä, ei sen vakavampaa. Itse melkein harkitsen pelin ostamista. Pitää katsoa jos betaankin jaksan vääntäytyä
Oon nyt lueskellu noita Quake Warsin foorumeita yms. ja olen sen verran ymmärtänyt että lauantaina jaetaan niitä keytä ihmisille jotka ovat rekisteröityneet Fileplanetiin ilmaiseksi, jotenka hiukan pitää vielä odotella. Itse olen vähän pihalla mistä (jos) saan sen keyn. Kaippa se kilahtaa sähköpostiin kun ilmoittauduin siihen toissapäivänä. Noh jos ei betaan pääse niin silloin odotellaan demoa joko PC:lle tai X0:lle. http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/static/temp_closed.aspx
Ei se avain suoraan sähköpostiin tule, pitää mennä sinne sivulle sitten kun ne niitä ilmaisina jakaa. Peli on vielä jonkin verran keskeneräinen, kuten odottaa saattaa, mutta päivityksiä betaan on tulossa. Veikkaan että peli muuttuu aika paljon ennen kuin se monistukseen menee.
Nyt on tullu tahkottua peliä muutaman tunnin verran.. Voin sanoa että peli on hyvä mutta ei ihan täydellinen. Suurin ongelma on aseet, sillä ihmisten aseet ovat huomattavasti tehokkaampia kuin Stroggien mutta sen kanssa pitää nyt vain elää. Peli pyörii kohtalaisesti koneellani (X2 3800+, 1gb DDR2 533mhz, 7600GT) mutta jos peli hankintaan menee niin se on aika pitkälle Xbox 360 versio.
Kyseessähän on siis beta, ei demo, mikä meinaa sitä että pelissä on paljon bugeja sekä muita haittoja. Ja sitä varten beta on, että peliä voitaisiin parantaa. Eikä minun mielestäni kummallakaan puolella ole tehokkaampia aseita, aika lailla ovat tasapainossa, pitää vain osata käyttää niitä. Voivat toki tuntua erilaisilta alussa. Enkä suosittele ostamaan konsoliversiota jos on noinkin hyvä kone, lopullinen versio tulee olemaan huomattavasti sulavampi. Itsellänikin on tällä konella pientä takkuamista vaikka fps onkin hyvä, mutta tämäkin tullaan korjaamaan. Omalla kohdallani peli on parantunut ajan myötä, menee vain aikaa tottua uuteen peliin.
Joo tuota itsekkin olen hieman mietiskellyt sillä joissain kohdissa fps on ~70 niin silti tuntuu tökkivän mutta laitetaan se tuon betan piikkiin niinkuin sanoit.