Samsung CLX-2160 monitoimivärilaser - ajatuksia?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Atsaloom 18.06.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Atsaloom

Atsaloom Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon etsimässä uutta monitoimilaitetta yksiööni. Tulostan melko harvoin ja valokuvatulosteille ei olisi suurta tarvetta, mutta silti minua kiinnostaisi kuulla kuinka hyviä valokuvatulosteita tuo budjetille kallis investointia tarvittaessa tulostaisi?

Skannaus on mulle tärkeä ominaisuus ja muo mietityttää skannaako toi laite kokonaisia A4-papereita reunasta reunaan, kun sen valmistajan tuotetietosivulla ilmoitetaan "tehokkaiksi skannausmitoiksi" vain 208x289mm, kun A4-arkin mitat ovat hiukan suuremmat 211x293mm.

Kaikki kokemukset Samsungin CLX-2160 monitoimilaitteesta otetaan kiitollisuudella vastaan. Siitä kun ei toistaiseksi löydy netistä yhtään arvostelua tai käyttäjäarvioita, pelkästään julkaisu-uutisia.

Olisi mukava kuulla myös muita mielipiteitä tuollaisen 300 euron hintaluokan värilasereiden valokuvatulosteiden laadusta ja kokemuksista.

Samsungin sivuilta:
    "
    CLX-2160
    Maailman pienin värillinen monitoimilaite

Upeasti muotoiltu monitoimilaite työpöydälle kotiin tai toimistoon. Ammattilaistason värilaserlaatua tulostukseen, kopiointiin ja skannaukseen. Fantastiset värit ja huipputarkat skannaukset. Uusi innovatiivinen minivärikasetti on kustannustehokas ja helposti vaihdettava. Laitteella voi tulostaa suoraan USB-muistitikusta ja skannata USB-muistiin ilman tietokonetta. USB 2.0. Ethernet (vain mallissa CLX-2160N).

"

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu