minulta katosi koneesta ääni kokonaan ja kun yritän asentaa soudn max ohjelmaa niin tulee teksti ohjainta ei löydy, tämä ohjelma lopetetaan. missä vika?
Everest ohjelmalla saat selville koneen ja muiden osien tiedot. http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=CE&lang=en
Käsittääkseni koneesi on mallia Acer Aspire T136 eikö näin? Jos koneessa on windows xp, tässä olisi siihen äänikortin ajurit. Suoraan acerin sivuilta: Klik! Muut koneesi ajurit löydät myös täältä Klik! Itse sinuna tekisin näin. Poistaisin kaikki soundmaxiin liittyvät lisää/poista valikon kautta. Tämän jälkeen ajaisin Ccleanerin [Tämän ohjelman asennuksen yhteydessä jättäisin yahoo toolbarin asentamatta.] Tämän jälkeen poistaisin koko äänikortin laitehallinan kautta [Tähän paikkaan pääsen kun klikkaat omatietokoneen kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappia ja valitset hallitse] Nyt boottaisin koneen ja antaisin windownssin tunnistaa äänikortin uudelleen ja asentaisin juuri lataamani ajurit. Tämän edellä mainitut toimenpiteet suoritat aivan omalla vastuullasi!
afokafko Halusiasin myös kiitää sua avusta ilman sua, mä kin olisin viellä etsimässä apua miten saan ääniä koneeseen, olin vähällä luovuta