Onko olemassa jotain testiä millä voin mitata että riittääkö virtalähteeni pyörittämään erilaisia kokoonpanoja? Löysin yhdne muuta siinä on vaan vanhoja osia valittavana...
Onhan noita testejä kuten tämä: http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Mutta luotettavuudesta voi olla sitten eri mieltä...itse uskon,että tuo antaa suuntaa-antavan arvion...
Virtalähde on 350W Nexux. Tällästä konetta meinasin: Intel E4300 Core2Duo 1,8Ghz MSI P35 Neo-F Socket 775 PQI DDR2 800 2x1Gb 1 IDE kovo ja yks SATA kovo NEC ja LG DVD-RW asemat 1 kotelo tuuletin
Eikä näytönohjainta? Kyllä toimii, ja saattaa toimia näytönohjaimellakin. Paljon ampeereja +12v linjaan? (katso powerin kyljestä)
Minä väittäsin että EI riitä tuo Nexus. Kaveri osti just X1950pro ohjaimen, Athlon64 3200+ prossulla ja Nexus 350W olevaan kokoonpanoon (1kovo 1dvd). Ei 350W riittäny. Piti laittaa isompi. Mutta itellä ei oo kokemuksia, joku viisampi voi paremmin tietää. Mulla tämä NeoHe on pelittäny hyvin. Kaveri osti BeQuiet 500W.
Sigun kokoonpano ottaa kuormituksessa 250-300W, joten ei oikein riitä 350W Nexus. Ja tuohon +12V linjaan x19XX korteilla on suositus 30 A