joikkari

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi TomBBeli 13.06.2007.

1. TomBBeli

TomBBeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Etsiskelen tässä joikkaria ittelleni...ja nuo Logitechithan osuu heti silmään mutta oon lukenu enemmän huonoa niistä ku hyvää. Jos te tiedätte jotain hyviä joikkareita tai tiedätte noista logitechin joikkareista kuten esim. Force 3D Pro joikkarista että onko ostamisen arvoinen nii kertokaa ihmeessä. Ja alle 60€ pitäs hinnan jäädä. :)

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on Extreme 3D Pro ja on toiminut moitteettomasti. Ote pöytään on hyvä ja ohjaimen käyttö tukeva. ollut kovassa käytössä eikä kulumista ole ainakaan vielä huomattavissa. Nappeja on enemmän kuin tarvitsen nykyisessä pelaamisessani (BF2). Eikä hinta ole todellakaan päätähuimaava. Mukana tulevalla softalla en ole juurikaan mitään tehnyt.

Omasta mielestäni tuo force feedback on joikkarissa (ja muutenkin) aivan turhaa, enkä itse kyllä siitä menisi maksamaan yhtään ylimääräistä.

Itselläni tämä on toinen Logitechin joikkari. Ensimmäinen kun meni muuttorytäkässä rikki. Eikä minulla ole yhtään pahaa sanaa sanottavana. Saitek on käsittääkseni toinen mainio ilotikku, mutta kertokoon joku sitä käyttävä omat kommenttinsa.

4. TomBBeli

TomBBeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saitekki on sitte vaa vähä kalliimpi :D ja näyttävät TODELLA monimutkasilta :D

Jaa tämä sivu