eheytys ei toimi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mika_n 12.06.2007.

1. mika_n

mika_n Guest

Elikkä ongelmani on se että en voi eheyttää kovalevyä. Tässä linkki virheilmoituksesta: http://xs216.xs.to/xs216/07242/243466.jpg
    Elikkä sanoo jotain että siellä on virheitä,mutta millä saan ne korjattu a ku olen koittanut tehdä sen "Virheentarkistuksen" mutta ei sekään mitään auttanut. Vikasietotilaa olen koittanut mutta ei sekään mitään auttanut. Pitäis päästä pikkuhiljaa taas kovalevy eheyttämään mutta kun ei toimi. Jos joku viisaampi voisi auttaa.

2.  
  3. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    windows+r , chkdsk /f. Jos kysyy että tarkistetaanko seuraavassa bootissa niin kyllä. Itse joudun myös tuon tekemään :s

4. mika_n

mika_n Guest

Ei tapahtunut mitään,valittaa vieläkin samaa juttua. Siinä oli kyllä joku virhe mutta en ehtinyt näkemään sitä. Saako tota logia tosta tarkistuksesta mistään koneelta? että näkis sen. Mietin vaan että oiskohan on kovo menossa rikki tai jotain.

5. mika_n

mika_n Guest

Olen koittanut nyt sammuttaa prosessaja tehtävienhallinnasta mutta ei sekään auttanut. ELi sama ongelma jatkuu. Mikähän tässä nyt voisi olla vikana? Ei jaksais ruveta formatoimaa konettakaan

6. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannattaa kokeilla jollain toisella eheytysohjelmalla, josko vaikka antaisi eheyttää. Itellä oli vastaavaa ongelmaa (en muista mitä herjasi), niin kokeilin toisia eheytysohjelmia ja sain koneen eheytettyä.

edit. tai sit kokeilee poistaa ton ja asentaa uudelleen. Itellä se ei toiminut, joten jouduin siirtymään toiseen ohjelmaan.

Viimeksi muokattu: 14.06.2007
  7. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu