Löytyskö joku joka vois kaapata mulle 5.11 esitettävän giljotiini jakson neloselta? laatu pitäis olla hyvä, tarkotuksena arkistoida kyseinen jakso. Tietysti maksan pienen korvauksen työstä. Kaappausformaatti saa olla mikä vaan kunhan on riittävän hyvä laatu(sample etukäteen), pakkauksen vois hoitaa vaikkapa divx:nä. Siirto mahdollisesti ftp:llä tai jotenki muuten, levyjä ei viitti alkaa postittaan ellei joku nauhota dvd:lle ->vois kattoa kotisoittimesta. Eli jos löytyy taitoa ni postaappa tähän.
Kyllähän toi vois onnistua.. Laatu olis melkein paras mahdollinen, koska digitv-kortista sen nauhoittaisin.
Minäkin sen kyllä pystyisin kaappaamaan, mutta kuitenkin vain analogisesta tv-lähetyksestä. EDIT: DVD-levylle nauhoituskin kyllä onnistuu!
SPOILER--en pärjänny, finaaliin pääsin-- noniin, asiaan. Onko velmerillä polttavaa dvd:tä? Oliskos teiltä mahdollista saada näyte laadusta, ehkä joku 30sec-1min pätkä neloselta? En olis mitään hirveitä maksamassa, kun köyhä opiskelija oon, enkä etes voittanu mitn. Postikulut, jos dvd:n lähettää, ja tietty aihion hinnan + olin ajetellu et kymppi olis riittävä palkkio.
Kannattais varmaan laittaa noita juttuja yksityisviesteinä ettei Teosto huomaa että meinaatte tehdä kauppaa tekijanoikeudella suojatusta materiaalista. Ne kun tuntuu olevan kovin tarkkana nykyään kaikesta... Omaan käyttöön kun saa tv:stä kaapata niin paljon tavaraa kun haluaa, mutta jos myyt sen kaapatun tuotoksen niin rikot tekijänoikeuksia. Vaikka maksaisit vain tyhjän aihion + postikulujen verran.