Onko Red Orchestrassa kunnollista yksinpeliä?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi oujee 09.06.2007.

1. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tuossapa tuo kysymys siis oliki. Ku sen nyt halvalla sais ostettua niin kannattaako se ostaa? Jos siinä nimittäin on hyvä/kohtalainen yksinpeli niin sitte se on mulle ww2-fanina pakko-ostos :)!! Mm. Call of duty 2 on meikäläisen suosikkeja, että olisko tuo edes sinne suuntaan?

Viimeksi muokattu: 09.06.2007
  2.  
  3. Primmee

Primmee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyseinen pelihän ei sisällä varsinaista yksinpeliä, vain botteja vastaan on mahdollisuus pelata ilman nettiä. Nettipelihän toi RO on...

4. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Harmi. Minä luulin, että siinä olis jotain kampanjatyylistä yksinpeliä ja melkein laitoin jo tilaukseen mutta enpä sitten tilaakkaan. Jos netissä haluan räiskiä niin BF2 tai tuo COD2 on mulla sitä varten. Kiitti siis tiedosta!

5. Primmee

Primmee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos pitää astetta realistisemmasta nettiräiskinnästä kuin cod2 ja bf2 niin RO on loistava valinta ja ihan noin muutenkin hyvä peli, että voin suositella mikäli pidät nettipeleistä (ja hintakaan ei ole paha)

6. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, kyllä varmasti siitä tykkäisin. Sitä en epäile mutta nyt haluttas vaihteeksi jotain yksinpelityyppistä peliä pelata. Stalkerkaan ei jostain syystä lähde päälle :(.

Jaa tämä sivu