mulla on 2 kiintolevyä C: 5gb ja D: 80gb ja ongelma on tämänlainen. C:asemalla on vapaata tilaa 500 mt ja D:asemalla 15gb(americas armyn asennus tiedosto tällä kovolla). kun käynnistän asennuksen niin a.a purkaa c:asemalle aennuksen tjtn ja tila loppuu kesken c:asemalta. elikkäs onko mahdollista että se tekisi ton "purkamisen" D:asemalle?
Minulla oli sama ongelma joten poistin jonkun ison tiedoston C: asemalta( vaikka VALVE kansion jossa cs,dod jne.), jotta "AA prepare" voisi asentaa käyttäjäystävällisemmän asennusohjelman. Asemaa jolle AA asennus asennetaan ei voi minun mielestä ja kokemuksesta muuttaa. I'm sorry. Kokeile poistaa jotain jonka voit uudestaan asentaa. asd.
aa asentuu kyllä ihan minne vaan, mutta se aa:n installeri on pakattu ja se pitää purkaa johonkin, jotta peli voidaan asentaa ja tässä tapauksessa c:n temp. kansioon. tuon voi kait vaihtaa, mutta en tiedä miten. itellä on vanhemmalla koneella ollut samaa ongelmaa.
ratkaisun tohon tiedoston vaihtamiseen olisi jees nimittäin poistamaan ei oikein pysty kun kiintolevyn koko on niin pieni jo muutenki
C:asemalla yleensä on Windows:sia pyörittävät ohjelmat, joten et voi poistaa mitään. Minulla oli pientä ongelmaa pelin asennuksessa vaikka C:asemani on 20 G ja D:asema 120 G.
siis TEMP-kansion VOI siirtää toiselle osiolle, kysymys on vaan että miten. nyt löyty. eli mee control panel -> system -> advanced -> environment variables. ja sieltä säädät temp-folderin d:lle. kaikista paras olisi tehdä kokonaan oma osio noille.
löysikkö sä sen paikan? kun on vaihtanut sen, niin sun tarvii käynnistää kone uudelleen. näin mulla ainakin toimii EDIT: http://img247.imageshack.us/img247/455/untitledjp5.png tollain, eli sun tapauksessa d:\temp tai d:\ihan\minne\vaan