Tuskimpa on montaa epäluotettavaa kauppaa Suomessa ainakaan. Ite tilannut muutamia kertoja Verkkokauppa.com: sta ja pirun nopeeta toimintaa ollut aina. Myös Elektronista tuli nopeasti kun sieltä tilailin. Niin kauan ku tavaraa on varastossa niin tuskin tulee ongelmaa/on mitään riskiä minkään puljun kanssa.
Itse yleensä tilaan sieltä, missä on halvinta ja on luotettava pulju. Jimmssistä, verkkokauppa.com:ista ja hagalinista on tullut tilattua tavaraa.
Paitsi jos haluaa tilata tietokoneen kaikki osat samasta paikasta niin kaikkia ei välttämättä saa samasta puljusta...
www.multitronic.fi www.verkkokauppa.com www.jimmspc-store.fi Multitronicista eniten kokemusta, mm takuusta ja kaikki pelaa erittäin hyvin, joten pisteet tuolle firmalle. Muissa liikkeissä en olekkaan vielä takuun kanssa joutunu tekemisiin, mutta muuten on palvelu pelannut hyvin Elektroni.fistä sen verran, että en ikinä osta sieltä enää mitään. Joko mua yritettiin kusta silmään tai sitten jokin käsittämätön moka/väärinkäsitys sattunut niille. Asia meni sit niin, ettei auttanut kuin ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Kuluttaja-asiamiehen mukaan homma pitäisi olla nyt selvä ja uudet kuulokkeet pitäis tulla mulle pian. Tosin tästä on ainakin 2 viikkoa, joten pitääpä tiedustella elektronista taas (jos viitsiivät vastata enää maileihin). Paska firma kaikenkaikkiian... Välttäkää!