Eli haluaisin tietää mitä noi speedfanissa olevat jutut tarkottaa. Mulla esimerkiks on : Temp1:asteet Tamp2:asteet temp3:asteet HDO:asteet HD1:asteet Temp1:asteet Eli jos noille sais selityksen joko linkillä tai sitten suoraa tässä. Kiitti.
Temp 1 = prosessori (CPU) Temp 2 = emolevy Temp 3 = näytönohjain (GPU) HD0 = kovalevy HD1 = kovalevy Muistaakseni oli noin.
Eivät yleensä perussäädöillä näytä omiaan ,paitsi tietyillä komponenteilla. Mutta voivat tietysti vaihdella paikkansa ,kuten temp1 ja temp2 ,ja ne voivat olla väärin jos itse on sählännyt. Ja vielä sen verran noitten lämpöjen mittaukseen ,että hanki luotettavampi EVEREST Home Edition. Lämmöt ovat paaaljon tarkempia.
Ei Everest taida sen tarkempi olla, tai siis samaa näyttää minulla molemmat. Speedfanista: Temp1= prosessori, lämpö pielessä Temp2= emolevy, ehkä oikeassa Temp3= ei mikään vaikka jotain näyttääkin Core0= oikein Core1= oikein Hd0= oikein
itellä everest näyttää tuplat oikeisiin nähden esim. prossu näkky kiehuvan tuolla 90'C(idle) vaikka oikeesti aina alle 40'C(idle) emokin tuon mukaan 60 astetta idle.
kannattaa muistaa kattoo onko anturit kohdillaan... itelläni näyttis näytti aina n.19 astetta, mut kun siirsin anturia, niin alkoi lämmöt näyttää isompaa..