vikaa radeon x850 kortissa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi kaminami 01.06.2007.

1. kaminami

kaminami Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nyt jo aika pitkän aikaa ollut tällänen radeon x850 grafiikka kortti ja mulla on sellanen ongelma, että kun vähän aikaa pelaa jotain peliä niin grafiikat alkaa vaan venymään. Saattaa jotku pikku kivet, puun oksat tai ihan vaan rakennuksen osat venyä taivaalle tai pelikentän toiseenpäähän. Tää ongelma esiintyy paljon suurempana ellei mulla olis mun isoa pöytätuuletinta tuulettamassa koneen sivulla sitä korttia kohti. Asetuksia on muutettu biosista, peleistä sekä ATI catalyst control centeristä. Onko vinkkejä mitä nyt pitäis tehdä`?

2.  
  3. Koivisto_

Koivisto_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kato kortin lämmöt

4. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ilmiselvästi lämpöongelma, jos tuo vaatii tuon tuulettimen :D
    Putsaa pölyt ensinnäkin tuulettimesta, ja onhan koneessasi hyvä ilmankierto?
    Tuulettimen vaihto Zalman vf900-cu, joka maksaa noin 30 euroa. Tämä siis, jos muu ei auta. Toki tuo on hiljaisempi ja viileämpi, eli voithan sen joka tapauksessa pistää.

5. kaminami

kaminami Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No jokin aika sitten ku pelas jotain peliä, huolimatta vippurista se kortti "poltti" näpit kun siihen koski.... Ilmankierrosta, toinen sivu on auki, ja toinen kiinni että puhallin puhaltaa ilmaa koneen sisään ja se melkeen jää sitten siihen

Jaa tämä sivu