Onko kuinka monella kokemuksia noista vekottimista? Itse tuli hommattua Panasonicin CQ-DFX783N (hieno mallikoodi ) soitin autoon ja eilen polttamani levyt (40x) joita kuuntelin tänään duuniin mennessä pätkivät aika pahasti. Luulen kyllä että uudelleen poltto hitaammalla auttaa, kun esim. vanhassa Sonyn soittimessa ei normaalit audio-levyt toimineet jos oli käyttänyt isompaa kuin 8x.
No, tänään tuo sitten nähdään kun poltin samat levyt uudestaan 8x nopeudella. Samaa ongelmaa on ollut (s)vcd-leffojen kanssa ja pioneerin dvd-soittimessa, liian nopealla burnaa, niin alkaa toisto pätkimään. Sikäli ottaen että eihän tuossa mitään ongelmaa ole kun tietää tuon.
Onhan tuota kokemusta MP3-autosoittimista. Totesin itsekkin, että kannattaa polttaa hitaammalla vauhdilla. Oikeasti tulin tänne toteamaan, että älkää ostako Aiwaa! Itse sorruin aikoinaan ostamaan tollasen (en muista tarkkaa mallia). Oli halvin malli silloin 299€. On kova vehje pätkimään vähänkään epätasaisemmalla tiellä...
Ja ei missään nimessä Blaupunktia. Yhdellä kaverilla oli ja ku pikkusen napautti kädellä koelautaan nii alko pätkimään...
No nyt on tullut testattua ja hyvin on toiminut, auttoi jopa kun poltti 8x nopeudella (hitaampiin nopeuksiin ei tuolla uudemmalla 40x asemalla pääsekään, mutta onneksi on tuo vanhempi asema jonka maksimi poltto on 8x ) Ainakin tähän mennessä voin suositella tuota panasonicin soitinta, lähtö oli mustassa pörssissä 400€ (juu tiedän, Saksasta olis saanut halvemmalla), mutta käteisellä kun ostin niin sain sen 350€. Erään testivaiheen voisi käydä kokeilemassa länsisataman mukulakivikadulla, siellä kun veinaa 88 honda civicillä ajettaessa tippua hampaista paikatkin. (juu ei ole iskarit loppu, vaan autossa on jäykkä alusta vakiona.)
joo mulla on JVC:n mp3 mankka, se mihin voi vaihtaa sen etulevyn. Siinä on ainaki toiminu kaikki levyt, mut sun kannattaa varmaan polttaa levyt hitaammalla. mä ainaki poltan leffatki 1-4x nopeudella.