Eli minulla on pieni Ongelma tämän v-syncin kanssa. Haluaisin fps:än 100 joka on mahdollista koneellani mutta v-sync rajoittaa sitä. Ennen formatointia koneessani oli fps 100 koska olin ottanut v-syncin pois päältä powestripin kautta. Nyt kun yritän ottaa niin ruksi ei pysy millään kohdassa disable vertical sync vaikka ruksi on otettu pois kohdasta estä tuki laiteajurien valinnoille. eli mikä avuksi? Nvidian settingseistä en löytänyt kohtaa mistä saisin v-syncin pois. Neuvoja otetaan vastaan ja kiitoksia jo näin valmiiksi auttajille =)
pelaamisen takia, ja löysin sen nvidian omista ajureista jo oli vain eri paikassa mitä ohjeissa koska on uudemmat ajurit
jaa jaa... kunhan ajattelin kun jos pelaa esim cs 1.6 niin siinähän ei ole kauheesti väliä että onko fps 60 vai 100. kunhan se on siihen 60 pintaan. noh enpähän mä tiedä mitä sä oot pelaamassa joten ihan sama
samaa peliä tässä hakataan,, ja on sitä tullu sen verran paljo pelattua että kyllä huomaa että siinä jonkinlaane ero on. Ei toki suuri mutta kyllä mielummin silti pelaa 100fps ku 60
Itellä näkyy suurin piirtein tälläistä peleissä kun v-sync on pois päältä näyttiksen asetuksista: http://www.nhancer.com/help/images/VSync.png Ikävää katsottavaa, joten V-sync on mulla aina päällä
no minä taistelin tämän saman asian kanssa aikoinaan ja sit kun olisin mennyt ottamaan v-syncin pois niin huomasinkin että se olikin jo valmiiksi pois. ja cs 1.6 fps näytti 60.. sitten säädin niiden console komentojen kanssa eikä niistä ollut yhtään mitään apua... sitten näytönohjaimen kellotuksen jäkeen menin pelaamaan ja huomasinkin yllättäen fps olevan 100... elikkä näytönohjaimeni tehot eivät vissiin riittäneet.
Noh kun oot ottanu v-syncit pois nii kirjota konsolee: developer 1 ja fps_max 101.1 (jos haluut fps 100) Mut jos haluut tietää paljonko on maksimi sun koneella nii kirjota: developer 1 ja fps_max 5000 Edit: Mun koneella oon päässy fps yli 600..
Sori ku oon näin tyhmä mutta mistä saan vsyncin pois?? Jostain ohjauspaneeli->? Näytönohjain NVIDIA GeForce 6600
Näytönohjaimen control panelista, performance & quality settings, tai suomeksi suorituskyky ja kuvanlaatu. Sieltä pitäisi löytyä. V-sync on suomeksi pystytahdistus muuten.