Koneen siivous

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kumiankku 28.05.2007.

1. Kumiankku

Kumiankku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen käyttänyt konettani noin 2,5 vuotta, mutta nyt kone alkaa olla jo turkasen hidas. Kone on hidastunut selvästi siitä mitä sen nopeus oli alkuperäisenä. Mietiskelin miten koneen suorituskyvyn saisi palautettua alkuperäiselle tasolleen. Kaveri kertoi, että kannattaisi varmaan putsata kiintolevyltä kaikki data ja asentaa, kaikki, käyttöjärjestelmä mukaanlukien uudestaan kiinolevylle. Varmaan ihan hyvä idea, sillä koneelleni on kertynyt kaikenlaista skeidaa viimeisen 2,5 vuoden aikana. No mutta miten tälläisen kiintolevyn putsauksen saisi tehtyä? Olisiko muita keinoja nopeuttaa koneen toimintaa. Levyn eheytystä ja uudelleen järjestämistä olen jo kokeillut, tuloksetta.

2.  
  3. NyyB

NyyB Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo forkkaa se kone, tarkasta koneen lämmöt ja imuroi kone. Tässä minun neuvoni :)

4. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa puhdistaa rekisterit vaikka ccleaner:illa, sekä ajaa virus tarkistus sekä ad-aware tarkistus läpi koneelta.

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Formatoinnista täällä hyviä ohjeita ja linnki nefernetin erittäin kattavaan formatointi -oppaaseen.

Windowsin uudeleenasennus opas täällä.

Ja tässä puhtaanapito -ohjelmia.

Toivottavasti auttoi.

Jaa tämä sivu