eli olen pelannut 98 tehtävää ja nyt on semmonen tehtävä että on menossa mellakka grove streetillä tai oikeastaan koko kaupungissa, ja pitäisi cesarin kanssa värvätä kolme jengiläistä,, että miten ne värvätään kun ei auta painella noita conversatino yes/no ja croup forward/backward kiitti vastauksista
siinä oli jokin näppäin yhdistelmä, jotta voisi palkata jengiläisen mutta ei pulpaha mieleen ku on niin kauan viime peluusta E: ite oon kuitenki menny 100%
nyt tuli toinen ongelma, semmone tehtävä missä pitää tappaa se läskiäijä ,ja sinne rakennukseen ajetaan swat tankilla joka pitää pölliä, ja siin rakennukses on monta kerrosta, ja sit kun se äijä on tapettu ni sit yks poliisi sytyttää sen paikan tuleen ja sielt pitää sit päästa tietys ajas ulos ja vastassa on jengiläisiä aseineenm ja mulla loppuu se aika aina kesken jo kauan enne ku oon edes lähellä ulko-ovea vinkkejä kiitos
Ennen tuota tehtävää suosittelen tekemään firefighter tehtävän (hanki paloauto ja paina näppäintä, josta tehtävä alkaa. Itsellä "2".), jotta sinusta tulee tulenkestävä. Sitten vaan juokset sieltä rakennuksesta ulos ja ammut viholliset. Kyllä sen ajan pitäisi riittää kun sitä on melko ruhtinaallisesti annettu