Mulla ilmeni tällänen ongelma COD 2 ku asensin sen 1.3 päivityksen et pääsis nettiin pelaa moninpelii, niin moninpeli toimi aivan hyvin mutta sitten kun yritin mennä pelaamaan Single playerii nii ei auennu enää. Elikkä pitää olla iha puhdas asennus jos haluun Single playerii pelaa, sitku asennan ton päivityksen 1.3 nii lakkaa single player toimimasta mutta moninpeli kummiski toimii... Se valittaa siinä aukastessa peliä jotain language juttuu????..... onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, apuja?
Ensiksi voisit vaikka ostaa tuon pelin kaupasta, itse ostin cdonista ja makso vähän päälle 20e.. Itsellä toimii SP aivan loistavasti 1.3 päivityksen jälkee kuhan lyö ton dvd:n sisään!
Joo eihä se aina tarkota että on ware-peli vaikka on ongelmia toivimuudessa ;D itekki waretin ton eka kokeillakseni ja sitte vasta ostin cdonista Ja ite aiheeseen, että mitä siinä virheilmotuksessa tarkkaa sanotaa? vai onko se virheilmotus? Jos on ware peli niiku tässä epäiltii nii poista ja osta aito.
Kyllä mulla ja kaikilla tuntemillani on mennyt single-player toimimattomaksi. Tiedä sitten, jos oli liian vanha/kehittymätön ware-versio. Toisaalta itse en ainakaan single-playerillä mitään tekisi muutenkaan.
20€ ei paljon kukkaroa pitäisi keventää. Olen kyllä nähyt etta ware singleplayer toimii :S multiplayer oli 1.3 ja single 1.2.