Onko keinoa millä pystyn kellottamaan Fujitsu Siemens-merkkistä konettani? Prossu on Amd Athlon 64 3500+ ja emolevy Asus M2R-FVM. Biosista ei pysty (kokeilin), eikä Clockgen taida tukea tota emoa. Kertokaas viisaammat vinkkejä?
Enpä oo ennen kuullu että olis ja tuskin onkaan. Ei tuossa mitään erillistä emolevyn ohjekirjaa ole, kun on pakettikone!
Voi olla aika hiljaista kellotella noita pakettikoneita, bios on se ainut hyvä vaihtoehto, ja se on lukittuna.
Yleensä pakettikoneissa ei pysty kellottelemaan BIOS:ta mutta softia löytyy pienempään tarpeeseen; ClockGen, softa jolla voit kellotella prossua, lataa tästä ATItool, softa jolla voit kellotella näytöohjainta, mukana 3D rasitusohjelma + lämpöjen mittaaja, lataa tästä Tuossapa muutama mitä olen itse käyttänyt paketin kellotteluun... Ja joissain näissä paketti koneissa tuo jäähyttely on aika vähäistä joten kuhan kellottelet, vilkaiseppa välillä niitä lämpöjä ohjelmilla... EDIT: Typoja...
Kuten jo kerroinkin en Clockgenillä ole onnistunut tuota kellottamaan, koska se ei (käsittääkseni) tue tuota emolevyä. Näytönohjaimen olen jo kellottanut Vakiocoolerilla tahtoo vaan lämmöt nousta aika reippaasti.
Eikö ole mitään mahdollisuutta ilman emolevyn vaihtoa? Tai sitten en vaan osaa tuota Clockgeniä käyttää.