Vain kuulokkeitten toiselta puolen kuuluu.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kalle69 17.05.2007.

1. kalle69

kalle69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mul on nää Creativen HS-600 kuulokkeet ja nää toimii ihan normaalisti kun ei oo mikin liitäntää konees kii mut kun isken sen mikin johdon kii nii sitten alkaakin kuulua vaan oikeenpuoleisesta. Mitä teen??

2.  
  3. miles_

miles_ Guest

Olisikohan kyseessä oikosulku? Jos et halua itse korjata niin vie takuusen jos vielä on jäljellä. Jos itse haluat korjata niin tässä ohjeet:

Ota vasemmanpuoleinen kaiutinsuoja pois. Katso osuuko mikinjohdon kuparilanka vasemmanpuoleisen kaiuttimen kuparilankaan. Jos koskee niin kieräse osumakohdasta molempien johtojen ympärille erkkaria tai ilmastointiteippiä. Kaiutinsuoja takaisin paikalleen ja testaamaan vain. Tämä malli saattaa olla myös semmoinen että sitä suojaa ei saa kotikonstein pois.

4. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko koittanut jotenkin puhdistaa liittimiä tai pyörittää kuulokkeiden liitintä kaiuttimien liittimessä?

5. kalle69

kalle69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja hölmöä on että välillä mikki toimii ilman että mikin johto on koneessa kiinni ja välillä kuuluu molemmista vaikka on mikin johto kiinni

6. joni93

joni93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko niissä takuu jäljellä? ittellä kun ostin Köningin kuulokkeet niin autos paluumatkal olin kuunnellu puol tuntii nii toisest ei mitää. muutaku asiakaspalautuksena takas ja uudet tuli tilalle. ja TÄÄ EI KUULU MITENKÄÄN PC:N RAUTAAN

Viimeksi muokattu: 17.05.2007
  7. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    koulussa oli sama juttu ja syynä oli rikkinäinen emo tai plugi reikä

Jaa tämä sivu