1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

A4Tech X-750F Gaming Mouse

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi VYVOKettu 12.05.2007.

  1. VYVOKettu

    VYVOKettu Guest

    Iltapäivää.

    Alkoi tässä pari kk sitten tuo vanha Logitechin MX500 temppuilemaan (Osoitin lakkaa liikkumasta/Alkaa liikkua "slowmo" tilassa/Liikkumaan itsestään vaikka hiiri on paikallaan) ja tarvitsisin uuden hiiren.

    Kysyin sitten neuvoa eräältä kaverilta, joka pelaa suht paljon ja hän antoi vinkkinä nimen "A4Tech X-750F Gaming Mouse". Hinnaltaa ja teknisiltä tiedoiltaan (Siltä osin mitä minä ymmärsin) hiiri näyttää todella hyvältä.

    Eli kysyisin nyt, onko ihmisillä omakohtaisia kokemuksia hiirestä (Niin hyviä kuin huonojakin)?

    -Kiitos jo etukäteen.


    EDIT: http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=102&SCID=103&MNO=X-750F
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.05.2007
  2.  
  3. Vitality

    Vitality Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    696
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Empäs tiedä tuosta mallista kyllä. Itelläni oli aikoinaan eräs A4Tech, ja sen jälkeen ei uutta ole tullut. Uskomaton lelu oli. Voipi olla että on kehitystä syntynyt ja uudet mallit ovat jo hyviäkin.

    Ite en ottais riskiä vaan hakisin ehdottomasti jonkin Logitechin. G5 löytyy täältä ja pirun tyytyväinen olen ollut. G3 menee varmasti jos tykkää pienestä hiirestä. Myös MX518 on todella hyvä. Kannattaa mennä liikkeeseen jossa saa testailla noita. Ainakin täälläpäin on mahdollisuus Tietoasemalla noita testailla halutessa.
     
  4. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Omien tietojeni mukaan tämä on erittäin hyvä hiiri hintaansa nähden, sai esimerkiksi ESreality:n suuressa hiiriarvostelussa suhteellisen korkeat pisteet, varsinkin hinta-laatusuhteen osalta.
     
  5. Sotamise

    Sotamise Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite oon pelannu monet kerrat tolla hiirellä ku mun proidilla on toi, osti sen virosta ja ihan hyvin pelittää =).
    + Bursti nappula
    + senssin vaihto
    + kevyt

    - muotoilu, liian matala jää sormet pakostaki laahaamaan mutta kyllä tolla pelaa.
    Parempiakin on olemassa.
     
  6. jonzcu

    jonzcu Member

    Liittynyt:
    29.07.2004
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mistäs tuommoista hiirtä edes saa? En suomalaisista suurimmista liikkeistä edes löytänyt tuota hiirtä. Tosin eipä haittaa. Luulempa, että Logitechin ja Razerin valikoimista löytyy hiiriä jotka ovat vähintään yhtä hyviä luultavasti parempiakin ja ihan hyvään hintaan.
    Mutta enpä taas ala neuvomaan kun en kerran ole hiirtä koskaa kokeillut. Alko vaan mietityttää, että sitä ei näytä niin helpolla olevan missään saatavilla täältä kotimaasta ainakaan.
     
  7. Edzge

    Edzge Member

    Liittynyt:
    06.04.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osta MX518, itellä tuo hiiri ja loistava muotoilu, liikkuvuus ja pelattavuus. Eikä ole kovin kallis.
     
  8. Sotamise

    Sotamise Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tota A4Tech X-750F aianki joknku aikaa sitte sai ClassOholsonista mutta itse olen myös enemmän Logitech MX518 puolella.
     
  9. VYVOKettu

    VYVOKettu Guest

    OK. Kiitoksia vastauksista. Katselen vielä noita muitakin vaihtoehtoja, jos vaikka huuto.netistä saisi melkein uuden vähän halvemmalla, kun tuollainen 50-60€ hiireen tekee melko tiukkaa tällä hetkellä (Ja varmaan myöhemminkin kun pitäisi syksyllä viimeistään konetta hieman upgradea)
     
  10. CoB92

    CoB92 Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2006
    Viestejä:
    1,450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  11. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    A4Tech X-750F:n arvostelu suomeksi itellä on tuo myös ei valittamista itellä on normaali iso miehen räpylä hyvin istuu
     

Jaa tämä sivu