Äänikortista

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Primmee 11.05.2007.

1. Primmee

Primmee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tiedustelisin, että mikä olis paras äänikortti tuohon 100e pintaan? Kone on paljon pelikäytössä, mutta myös musiikin kuuntelu tapahtuu tietokoneen kautta pääosin, joka onkin se syy miksi ajattelin erillistä äänikorttia hankkia.

Onko tuommoinen erillinen äänikortti miten hyödyllinen kun käytössä on vain perus stereokaiuttimet (pc liitetty stereioihin) ja icemat siberia kuulokkeet (ei mitkään monen sadan hifikuulokkeet)? Myöhemmin olis ehkäpä tarkoitus rakennella parempaa äänentoistoa niin sillon on varmasti ainakin hyötyä, mutta miten pieneksi (vaiko suureksi) hyöty jää kun käytössä on perus kaiuttimet/kuulokkeet?

2.  
  3. jari53

jari53 Guest

4. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Perus kaiuttimilla et saa paljon hyötyä äänikortin laittamisesta, enemmän hyötyä saat kun laitat paremmat kaiuttimet. Paras vaihtoehto on uusi äänikortti ja uudet kaiuttimet.

5. Primmee

Primmee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tuotakin olen katsellut, mutta en osaa sanoa olisiko gamer vai music versio parempi tarkoitukseeni

6. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    X-Fi XtremeMusic käsittääkseni vastaa lähemmin noita useamman satasen huippumalleja. Nimestään huolimatta sopii myös enemmän kuin hyvin pelaamiseen. Bulk-malli myös hinnaltaan reilusti alle satasen.

Itse ostaisin siis ennemmin XtremeMusicin - ja niin olen tehnytkin :)

Jaa tämä sivu