Olen uusi näillä mestoilla, mut menemmepä itse asiaan. Koneeni on varmaan viisi vuotta vanha Compaq Presario. Ihan hyvin toiminut paitsi, että virtaläheen tuuletin(ehkä, en ole varma mikä sen nimi on mut koneen takana ylälaidassa kuitenkin) On pari kertaa reistaillu, ei ole siis pyörinyt toiminut niillä kerroilla. Eipä se ole haitannut konetta, mutta aamulla touhutessani ihan normaalisti koneellani, netissä surffailua ja pieniä juttuja. Koneen tuulettimet alkoi huutamaan, pyörimään siis tosi nopeasti ja sitten kone sammuikin, ainakin kaikki toiminto loppui kokonaan. Käynnistysnapin vieressä yleensä palava vihreä valo muuttui punaiseksi vilkkuvaksi valoksi. Kysyisin, että mikä koneesta meni rikki ja voiko sitä mitenkään kunnostaa uudella osalla vai onko se ihan finito? ;<
Olen siis uusi näillä kulmilla niin en osannut edes muokata viestiäni :> Mutta kerron vielä että kun koittaa käynnistää koneen, tuulettimet lähtee pyörimään ja se kestää noin pari sekuntia ja sitten sammuu kaikki, punainen valo vain vilkkuu käynnistysnapin vieressä ja välissä siihen jää palamaan vihreä valo.
Varmaankin on virtalähde hajonnut,jos mahdollista,niin koita saada lainattua jostain toinen virtalähde ja koita sillä mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.