C&C The first decade

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi RemiL 09.05.2007.

1. RemiL

RemiL Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin ko. pelin joskus kauan sitte, ja nyt olen hävittänyt sen dvd-levyn. Peli on asennettu koneelle, joten onko mitään ohjelmaa tms. jolla saisi pelin täysin toimivana poltettua dvd:lle.
    Olen hakenut no-cd fixin, joten olen pelaillut ilman levyä, mutta nyt minun pitäisi asentaa windows uusis, ja mennettäisin pelin... :(

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Saattaa olla hankalaa. Joskus 6 vuotta takaperin jouduin kavereille siirtämään yhden pelin. Silloin se lähti jopa toimimaankin siten että poltin pelkän pelikansion tiedostoineen datana cd:lle ja kaveri siirsi sitten ne levyn tiedostot suoraan omalle koneelleen. Tiedä sitten miten nykyään, mutta aina voi kokeilla.

4. koala_

koala_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Epäilen, ettei mitään taida olla tehtävissä. Pelistä kun jää asennuksen jälkeen merkintöjä rekistereihin yms. niin niitä kaikkia on aika vaikea kopioida.

5. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin no. Teki ne silloisetkin pelit merkintöjä rekisteriin, mutta toimivat ihme kyllä. Kannattaa se nyt koettaa kuitenkin jos on sopivia tyhjiä levyjä ja jos ei toimi niin alkaa tarkastella ale-laareista kaupoissa. ;-)

Jaa tämä sivu