Ostin ko. pelin joskus kauan sitte, ja nyt olen hävittänyt sen dvd-levyn. Peli on asennettu koneelle, joten onko mitään ohjelmaa tms. jolla saisi pelin täysin toimivana poltettua dvd:lle. Olen hakenut no-cd fixin, joten olen pelaillut ilman levyä, mutta nyt minun pitäisi asentaa windows uusis, ja mennettäisin pelin...
Saattaa olla hankalaa. Joskus 6 vuotta takaperin jouduin kavereille siirtämään yhden pelin. Silloin se lähti jopa toimimaankin siten että poltin pelkän pelikansion tiedostoineen datana cd:lle ja kaveri siirsi sitten ne levyn tiedostot suoraan omalle koneelleen. Tiedä sitten miten nykyään, mutta aina voi kokeilla.
Epäilen, ettei mitään taida olla tehtävissä. Pelistä kun jää asennuksen jälkeen merkintöjä rekistereihin yms. niin niitä kaikkia on aika vaikea kopioida.
Niin no. Teki ne silloisetkin pelit merkintöjä rekisteriin, mutta toimivat ihme kyllä. Kannattaa se nyt koettaa kuitenkin jos on sopivia tyhjiä levyjä ja jos ei toimi niin alkaa tarkastella ale-laareista kaupoissa. ;-)