No ajattelin tehä klaanin ja siihe nyt tietekin tarvitaa jäsenii. Eli mun pitäs saada jäsenii ja pari luotettavaa henkilöö mun kans leadereiks. Sit ois viel hyvä jos joku vaikka hoitas clan basen ehkä mä mut nettisivut ois myös hyvät. Eli ekaks kuitekii tarviin jäsenii ja ajattelin että tulisitte tähä servuu 80.248.219.37:28582 tiistaina (8.5) kello 18.00. Testaan teit siellä ja sanon sit pääsetkö vai et. Vaatimuksia: Peli=Counter Strike Source Ikä=15+ Treenit=1 tai 2 viikos Aktiivisuus=Aktiivinen
näemmä kauheeta pentu teiniX klaania tekemässä +12 LOL ja tosiaankin AIVAN väärä paikka hakea klaaniin väkeä
esim. kokeile public servuilta hakea claanittomia =P ois ainakin 1 aika hyvä tapa,sitte jotku CS irc public kanavat vois olla 1. eipä mulle muuta tuu mieleen onnea claanin tekoon =) pahoittelen jos loukkasin
ok eihän toi mitää vaa tällä kertaa pitäs yrittää saaha toimimaa ja tarviin apuu hoitamiseen sitä on nimittäi 3 klaanist kokemusta ne kaatu omaa mahottomuuteensa
Haiskahtaa AIKA PAHASTI MAINOSTAMISELTA. Adminit pitää taatusti... Voin antaa jo 10. pisteen vihjeen, laitas nuo pois, ettei tule uudestaan sanomista. (Mutta minähän en ole AD:een admin, mutta olen nähnyt niin monta samanlaista joten ajattelin varoittaa)
Pitäkää te suunne kiinni! Mistä te tiiätte ettei tosta klaanista tule yksi maailman parasta? Ei kannata heittää toivoa ojaan
Tämähän on yleinen foorumi kuka tahansa pääsee kirjottetlemaan mitä tahansa. Eli pointti on oma on kirjoittavan ongelmansa jos täällä kritiikkiä kuulee. ps. suomi on vapaa maa