Vistassa asentaminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MattiMies 07.05.2007.

1. MattiMies

MattiMies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi en voi asentaa kaikkia ohjelmia vaikka olen järjestelmänvalvoja ja ainoa käyttäjä tässä tietokoneessa jota käytän? Jotkut asennusohjelmat valittavat, että pitää kirjautua järjestelmänvalvojana, mutta minä olen jo kirjautunut järjestelmänvalvojana! Mikä hemmetti tätä Vistaa vaivaa?

2.  
  3. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Asennettavan tiedoston päällä hiiren oikeasta ja suorita järjestelmänvalvojana. Jos se nyt löytyi tuosta.

4. Macj

Macj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo on sitä Vistan uutta tietoturvaa. Yksikään käyttäjä, jolla koneelle kirjaudutaan, ei ole oikeasti järjetelmänvalvoja, vaikka niin voisi luulla. Mutta osa ohjelmista pitää järjetelmänvalvojana asentaa, kuten yllä kerrottiin.

5. MattiMies

MattiMies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei toimi tuo. Yritin siis asentaa Abit uGurua.

Edit: Niin, ja eikös siinä uGurussa ole emolevyn ajurit? Tällä hetkellä ei voi BIOSista kellottaa, oisko jotai kellotusohjelmaa joka tukis Vistaa?

Viimeksi muokattu: 07.05.2007
  6. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Varmista ensin että softa on yhteensopiva vistan kanssa. Kannattaa valmistajan sivoilta käydä muutenkin hakemassa uusin versio ohjelmasta.

Jaa tämä sivu