Ostin kyseisen soittimen, enkä oo 100% et toistaako vain Region 2sen levyjä vai toimiiko muutkin. Eli jossei toimi, niin onko olemassa koodia jolla aluekoodivapauden saa kytkettyä päälle? Voisko joku auttaa miestä mäessä?
Kiitos, mutta kuten jo mainitsin, soittimeni on Finlux DVD F-510(huom F-kirjain) eli noi ohjeet oli toiselle mallille.
Eikö siis KUKAAN osaa neuvoa meikäläistä tässä ongelmassa? Onko olemassa muita "kepulikonsteja" jolla soittimen sais aluekoodivapaaksi??
itse ostin tuollaisen soittimen ja myyjä sanoi että netistä löytää koodin. en ole etsinyt koska rajoitus ei minua häiritse mutta koodin siis löytää jos vaan etsii.
Ai! Uskotko aina kaikki mitä myyjät sanovat? Taisi olla yleinen myynti kikka ja olettamus. Kysyppä myyjältä mistä sen löytää kun dvdrhelp.com ei tunne sitä ja googleakin huvikseni yritin. Itse en omista kyseistä soitinta, mutta huvikseni yritin sitä metsästää.
Ostin tuollaisen juuri tänäään eräästä Helsingin Itäkeskuksessa sijaitsevasta pienestä liikkeestä ja soitin oli valmiiksi aluevapaa. Yhdistelmä "Power on - setup - menu 2188 - version" kertoo mikä region on käytössä.
Ainakin Veikon Koneesta (HKI Itäkeskus) lupasivat antaa koodin puhelimitse. Itse en sitä tarvinnut ainakaan vielä, joten en sitä vielä tullut pyytäneeksi.
Itseasiassa oma kappaleeni osoittautui vialliseksi, toisessa etuäänikanavassa oli vikaa, joten parhaillaan odottelen vaihtovekotinta tilalle...