|
Pirate Bayn ylläpitäjiä vastaan nostetaan syytteet
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 5 toukokuuta, 2007
Syyttäjä Håkan Roswall aikoo nostaa syytteet The Pirate Bayn ylläpitäjiä vastaan. Roswallin mukaan Pirate Bayn ylläpito on syyllistynyt erinäisiin tekijänoikeusrikkomuksiin. Syytettyjen nimiä tai syytettyjen määrää ei ole kuitenkaan kerrottu, koska tapauksen tutkimukset ovat toistaiseksi vielä kesken. Syytettyjen nimet tiedetään todennäköisesti toukokuun loppuun mennessä, sillä Roswallille ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
|
welmis
Newbie
|
5. toukokuuta 2007 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun puolesta voitas lahjottaa ahvenanmaa pirate bayn käyttöön.
http://www.adressit.com/ tuonne vois joku perustaa adressin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2007 @ 22:02
|
|
mjk
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. toukokuuta 2007 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti welmis: Mun puolesta voitas lahjottaa ahvenanmaa pirate bayn käyttöön.
Joo mitä me sillä ahvenanmaalla tehdään, eihän ne edes maksa veroja meille mannersuomelle...lahjoitetaan pois vain :-)
|
|
Attin
Newbie
|
5. toukokuuta 2007 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti welmis: Mun puolesta voitas lahjottaa ahvenanmaa pirate bayn käyttöön.
Samaa mieltä, vekeen vaan... jep jep
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2007 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itsekkin olen samaa mieltä. Eihän siellä ole kuin ruottalaisia ja siellä ei taida olla paljoo suomalaisuutta.
|
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
5. toukokuuta 2007 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Voi Hookkani parkaa.. Joo hiiteen Ahvenanmaa!
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
5. toukokuuta 2007 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Samaa mieltä. Jos täytyisi jotenkin ruotsalaisille tuo ahvenanmaa(joka jo periaatteessa on heidän, tai ainakin heitä täynnä) lahjoittaa, tuo olisi paras tapa. Eli Ahvenanmaa pirate baylle, ja sinne kunnolliset lait. En vieläkään ymmärrä, miten tuo pirate bay voi olla laiton, kun siellä servuilla ei mitään laitonta ole. Tai no tottakai he tietävät varsin hyvin, miten paljon heidän kautta ladataan laitonta tavaraa, mutta kun laki on mitä on, eihän tuo ole laitonta.
|
Member
1 tuotearvio
|
5. toukokuuta 2007 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Muutaku adressia kehii ;D
|
|
henkettu
|
5. toukokuuta 2007 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo.. Tehää adressi nettii..
Ei taida onnistua.
|
Member
|
5. toukokuuta 2007 @ 22:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse uutiseen en usko että joutuu ylläpitäjät mihinkään vastuuseen. Tälläkin halutaan vaan saada oikeutta tekijöille ja loppu PB sivustelle. Ja koska palvelimilla ei ole mitään laitonta niin uskon että nousee syyte mutta jos oikeuteen menee niin syyttäjä häviää
|
|
Norpa
Junior Member
|
5. toukokuuta 2007 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eipä taida tuota ahvenanmaata kannata kenellekään luovutella. Strategisesti tärkeä paikka sodankäynnin kannalta, olkoon muuten mitä tahansa mieltä siitä!
|
Member
2 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2007 @ 05:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Myydään taikka vuokrataan Ahvenanmaa Ruotsalaisille, eihän ne osaa siellä edes Suomea taikka eivät kaiketi halua osata, tuosta mieleeni kävin kerran tuossa Vaasan-Läänin huoltamolla ja tilasin kahvin ja sämpylän, ei osattu Suomea ja sanoin että no jaa en maksa kun ei Suomea osata ja minä en osaa Ruotsia, tarjoilija rupes puhumaan kieltä jota ymmärsin.
|
Junior Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 05:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei voi pysäyttää Pirate Bayn pyörimistä se on varma, hidastaa voivat mutta siihen jää.
Hauska juttu tuo juhaerikin tarina ja mulle vastaavaa sattunut.
|
|
myung
Junior Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 05:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mä oon vähän sitä mieltä, että jos maan nimi on Suomi niin sillon kaikki osaa Suomea tai pitäisi karkottaa vaikka sitten sinne Ahvenanmaalle. Mun puolesta sen 300 000 rantaruotsalaista snobia vois lähettää sinne ihan samantien. Omaisuus vaan takavarikkoon ensin. Minkä helvetin takia meillä on ruotsi pakko vielä yliopistotasollakin vaikka Ruotsissa ei suomenkielen opiskelusta tiedetä mitään? Ja minkä helvetin takia RKP on mukana jokaisessa hallituksessa kitisemässä asiasta ja saa aina tahtonsa läpi vaikka suurinosa on täysin eri mieltä.
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 06:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa mieltä! :P
|
|
henkettu
|
6. toukokuuta 2007 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2007 @ 16:59
|
AfterDawn Addict
|
6. toukokuuta 2007 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No ei varmana mene joo läpi, luuletkos että suomen valtio myisi ahvenanmaata vaikka 99% suomalaisista pistäis adressin menemään :) Muutenki noi nettiadressit on kohtuu tehottomia.
|
Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo... itseasiassa hyvä idea.
Ahvenanmaalle itsehallinto ja tekijänoikeuslakilinja ruotsin mukaan. Sitten toiseksi se pysyisi kuitenkin aseellisesti Suomen hallinnassa, sikäli kun se ei nykyään olisi demilitarisoitu...
|
Junior Member
5 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2007 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ylke: No ei varmana mene joo läpi, luuletkos että suomen valtio myisi ahvenanmaata vaikka 99% suomalaisista pistäis adressin menemään :) Muutenki noi nettiadressit on kohtuu tehottomia.
Jos 100 000 laitttaa nimensä siihe niin kyllä media sen huomaa!!
|
|
jehu80
Member
|
6. toukokuuta 2007 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jollain konstilla ne kaataa kaikki tälläset ennemmin tai myöhemmin..
|
|
kaawpeli
Member
3 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2007 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei pysty
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2007 @ 15:10
|
|
henkettu
|
6. toukokuuta 2007 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Täähän nyt on ihan naurettavaa.. Ette te voi olla tosissanne, ku te meinaatte antaa Ahvenanmaan niille..! Sipsien hinnat nimittäin nousis, ku taffeli ei enää olis Suomessa!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Katsotaan miten homma etenee. Jokatapauksessa täydet pointsit sälleille kun varasuunnitelmat on heti valmiina :) On todellakin aika, että joillakin on riittävästi munaa uhmata mediamafiaa oikein olan takaa.
|
|
zonezzz
Newbie
|
6. toukokuuta 2007 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
taas on "asiantuntiat" paikalla pätemässä, muistakaa että piratismi on rikos
mikähän täälläkin on ikäjakauma 12-20 vee ja isin laskuun!!!
onneksi itse olen töissä ja on VARAA ostaa, eikä tarvi kärvistellä!
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2007 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz: taas on "asiantuntiat" paikalla pätemässä, muistakaa että piratismi on rikos
Joo mää oon 17v. ;D vaikka oiski rahaa ostaa musiikit ym. en todellakaa ostais koska kaikki musiikit,pelit ja leffat on törkeen kalliita. Joskus jos silmii pistää joku mukava tarjous nii sitte saatan ostaa.
Asus M2N AM2 NF430
AMD Athlon 64 X2 3800+
Kingston 1024MB 667MHZ DDR2
Club3D Geforce 7600GT 256MB
Western Digital 200GB+Lacie USB-kovo 500GB
Codegen Quiet 400W
|
|
Mainos
|
  |
|
|
henkettu
|
6. toukokuuta 2007 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz: taas on "asiantuntiat" paikalla pätemässä, muistakaa että piratismi on rikos
Tekstistä päätellen arvioisin sun iäkseksesi 12.. Ei aikuinen ihminen jätä isoa alkukirjainta käyttämätta ja laita huutomerkkejä joka paikkaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2007 @ 19:34
|