1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E30 kaukosäädin ei toimi

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi uhappo 03.05.2007.

  1. uhappo

    uhappo Member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se toimi about vuos sitten kun ostin sen, mut muistaakseni jonkun päivityksen jälkeen loppu toimimasta. Ei oo tipahtanu tms, ja oon eri pattereillakin koettanu. Onko jollain muulla samanlaista onkelmata?
     
  2.  
  3. kiersio

    kiersio Member

    Liittynyt:
    16.05.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei mulla on sama juttu. Kävin jopa vaihtamassa kaukosäätimen takuuseen, mutta uusikaan ei toiminut.
     
  4. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ootteko kokeillut päivittää softaa sen jälkeen kun kaukosäädin lakkasi toimimasta?
     
  5. uhappo

    uhappo Member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, oon aina päivittänyt uusimpaan versioon mut ei oo lähteny toimimaan
     
  6. uffee

    uffee Member

    Liittynyt:
    17.09.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin tänään omani (E30+ DVB-C), enkä ole saanut kaukosäädintä pelaamaan. Softa pyörii mallikkaasti XP prolla ja kanavat näkyvät, mutta säätimestä ei tapahdu yhtikäs mitään. Olen kyllä laittanut configurationista kaukosäätimen päälle.

    Onkohan vastaavanlaisia ongelmia muilla/ratkaisua? Ei viitsis heti kiikuttaa huoltoon, mutta jos ei mikään auta, niin pakkohan se on. :(
     
    Viimeksi muokattu: 17.09.2007
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,847
    Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Kaukosäädin pitää suunnata tarkasti boksin suuntaan, niin toimii jos paristot ovat kunnossa. Pane asetuksista kaukosäätimen äänet päälle, niin kuulet näppäinkontaktin. On totta, että kaukosäädin ei ole liialla herkkyydellä pilattu, tätä voit kompensoida kokeilemalla mahdollisimman läheltä ja oikeaan suuntaan.
    Ei siellä muistaakseni tällaista toimintoa ole, taitaa olla vain näppisäänet.

    EDIT: Pahoitteluni edellisestä lauseesta, muisti petti. Kyllähän siellä on ruksattava kohta "Use Remote Control"
     
    Viimeksi muokattu: 21.09.2007

Jaa tämä sivu