Everest näyttää, että keskusmuisti olisi 512 MB (PC2700 DDR SDRAM) Joten tarkoittaako tämä sitä, että mun koneeseen ei mee mitkään muut muistikammat kuin DDR-malliset? En ole ihan varma tuosta yhteensopivuudesta, ja DDR2-kammat olisi halvempiakin.
Juu muut muistit ei taid siihen men. Minkäslainen kokoonpano sulla on ja mihe sä sitä pääasias käytät? meinaan et siit riipuu aikalia mitä kannattaa tehd.
AMD Athlon XP, 2075 MHz 2800+ Asus A7V8X-LA (Kamet2) (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394) 512 MB (PC2700 DDR SDRAM) NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB) Eli vuonna 2003 ostettu pakettikone, johon on vaihdettu näyttökortti. Käytän enimmäkseen pelaamiseen.
Suosittelen säätää rahaa ja ostaa kokonaan uuden konee sit vaiks jouluks... Jos meinaat tulevaisuudessakin pelat(uudemmat pelit). Edit: Jos hommaat uude konee ni kasauta se edes atk-liikkees ellet itte uskal alkaa kasailee komponenteist.
Ainakin oon nyt joulusta lähtien katsellu uutta prossua ja emolevyy. Kyllä mä nyt ainakin uusia osia ostelen ja lopulta on "uusi" kone kasassa.