Eli itselläni on nyt seuraavanlainen ongelma, olemme vaihtaneet ikuvanhan kuvaputkitöllömme uuteen Philipsin LCD-telkkuun mallia 37PF7641D. Nyt olen kohdannut konsolini kanssa pienen ongelman, eli käytän 360:sen mukana tullutta peruskaapelia jossa on siis ne liitintä kolme HD-kuvalle ja 2(punainen ja valkoinen)liitintä äänelle, mutta kysymys kuuluu mihin reikään ne äänipiuhat tuossa pitäisi tunkea, kun olen jo vaikka mitä yrittänyt. Kiitän
Telkkarin audio-in rööreihin. Jos telkkarissa siis on kaiuttimet. EDIT: Kattelin vähän ton telkun esitettä, ja siinä näyttäis olevan noille "punaselle ja valkoselle" kaapelille paikka sivu/etupaneelissa
Juu, kyllähän se siihen liittäminen onnistuu ja kun valitsen sen sivu-jutun niin äänet kuuluu muttei kuva näy, onko keinoa millä nämä molemmat pystyy valitsemaan samanaikaisesti?
Kun tuota ohjetta olen selannut, niin äänen pitäisi tulla yksittäisestä L/R -liittimestä, noh onnistuisiko noiden pun. ja valk. kaapelien yhdistäminen tällä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11403 Toimiiko tuo 360:sen kanssa?