1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxi ongelma, apua tarvitaan. (Schneider)

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Jay604 27.04.2007.

  1. Jay604

    Jay604 Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain tuossa kaverilta koekäyttään Schneider DVBT10 -antennidigiboxin.

    Boxi toimii aivan normaalisti ensimmäiset 15-90 sekuntia, senjälkeen ruutu muuttuu vihreäksi noin pariksi sekunniksi ja boxi menee valmiustilaan.

    Tämän jälkeen boxi ei suostu käynnistymään uudelleen ennenkuin virtapiuha on otettu irti ja kytketty uudelleen.

    Sama ongelma toistuu joka kerta. Pisin aika mitä olen pystynyt katsomaan kanavaa on noin 90 sekuntia ennenkuin boxi sammuu.

    Mahtaakohan tämä olla joku tyyppivika, vai olisiko jollain tietoa onko vastaavia ongelmia ollut muissa boxeissa, ja mistä mahtaa johtua?

    Pitääkö vaihtaa uuteen vai voisiko ongelma olla jossain asetuksissa tai firmwaressa tms.?

    Kiitos etukäteen teille ketkä ovat vaivautuneet vastaamaan.
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi olla firmis,tyyppivika / laitevika,asetukset,ym. Koita palauttaa tehdasasetukset,ja pistät koko homman uusiksi.
    Tota samaa boxia tehdään myös Vision ja Medion nimellä.
    Tarkista myös liitännät.
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2007
  4. corilla

    corilla Member

    Liittynyt:
    13.11.2005
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla oli sama poksi ja sama vika,paitsi mulla näky parhaillaan reilun tunnin ennenkö jökkäs.palautin sen keskisen kyläkauppaan mistä sen ostin ja sinä päivänä niitä oli palautetta saman vian takia 3kpl ja aikasempina päivinä useampiakin.niin ja kaapeli mallissa sama vika.

    vaihoin humaxin tivuboxiin joka toiminu melkein ongelmitta,4 kertaa käynnistäessä valittanu antennisignaalin puuttumisesta ja pitäny käynnistää uudestaan tuulettamalla virtajohtoo.
     

Jaa tämä sivu