Mikä mättää!!! Yhteys DSL 512/512, saan impattua elokuvaa nopeudella 1-5 kb/s, korkeimmillaan 10...Kuinka hitaammalla yhteydellä joku saa 30 kb/s???? No, asetukset: Kapasiteetit Lataus: 64 Lähetys:6 Rajoitukset Lataus: 24 Lähetys:6 TCP portti: 4662 UDP: 4672 Mak.lähteitä/tiedosto: 500 Yhteyden rajoitukset yhteyksiä enintään: 200 Eilisestä asti oon impannu ja 39,4% tullu...Yön ollu päällä... Siis mikä ihme siinä on???! Mä oon yrittäny lukee kaikkialta ohjeita mutta mä en tajuu niistä mitään... eMule on v0.30a!!! Apua, neuvokaa joku mua pliissss....vai onko normaalii että se on noin hidas???? Ja pliis, selkokielisee ohjeita....Kiitos kovasti jos joku osaa auttaa....Pelastais mun päivän
Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut mitä vehkeitä jakajilla on? Jos saat joltain ISDN:n käyttäjältä, niin nopeus ei todellakaan nouse huimaksi. Itsellä on 1megan wlan ja imutus nopeus ei ole vielä koskaan noussut siihen n.128kt/s, emulella parhaimmillaan yhdeltä käyttäjältä reilut 50kt/s.
et tainnu lukee mitä mä kirjotin...siis mun imutus nopeus on 1-5 kt/s!!! tää on ihmeellistä siks että 256-nopeudella saa 10xnopeempaa kuin 512! eikö se sun mielestä oo outoa?! vai saako hitaammalla yhteydellä muka imuutettua nopeemmin? epäilen... sä sanoit että yhdeltä käyttäjältä nopeus on ollu parhaimmillaan 50 kt/s, eikö toi oo aika hyvä nopeus...kun mulla on parhaimmillaan se 10 kt/s. siis parhaimmillaan, normaalivauhti on siinä 3 kt/s
Tuohon vaikuttaa, niin monta asiaa. Esimerkiksi, mitä tiedostoa lataa. Jos on harvinainen tiedosto, niin silloin ei oo helppo päästä suurin nopeuksiin, kun lähteitä on vähän. Lisäksi on myöskin hyvä pitää upload eli lähetys kans aika korkeena. Sillä sitä enemmän jaat muille, niin sitä enemmän saat itsellesi krediittejä. Sulla näyttää olevan upload eli lähetys aika pieni. 512/512 yhteydellä voi lähetystä pitää huomattavasti korkemapana esim. 30-45 välillä on varmaan ihan sopiva. Siihenhän noiden P2P-ohjelmien idea perustuu, että jos haluat saada itsellesi tavaraa, niin silloin sun pitää myös jakaa
Tämmöisiä käytän itse, yhteys 512/512 Kapasiteetit: Lataus 64 Lähetys 64 Rajoitukset Lataus 55 Lähetys 30 Portit: Samat Max Lähteitä 700 Yhteyksiä enintään 500 Noilla on tullut ihan mukavaa vauhtia. Samaan aikaan imutuksessa 6-10 tiedostoa. Vauhti 10- 30 kb/s.Se on totta että harvinaisen materiaalin saaminen voi kestää todella kauan. Emulen siirrot sivulla on sarake Lähteitä, ja jos siinä on alle 100 niin silloin niitä on vähän. Palvelimet sivulla on oikeassa reunassa keskellä laatikko Tietosi. Tiedoissa pitäisi lukea korkea ID. Jotta sellaista.