Onhan noita. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=59008 Mutta itse suosittelisin sijoittamaan ennemmin x1950pro korttiin. Siitä löytyy hiukan enemmän potkua, ja on ainoastaan 10€ kalliimpi. Mutta ihmettelen tässä suuresti näitä prakan ketjuja. Sinulla on rautudan hankkimisesta tehty ainakin 4 ketjua. Etkö voisi pitäytyä yhdessä ketjussa.
Tuon tahdoin kuulla, Famikossa on 20€ kalliimmalla tuo X1950GT kun 7600GT. Tarttee nyt katsoa. Ja nuo jotka ihmettelee tätä uutta ketjua, niin ajattelin, että jos nyt laittaisin tänne näytönohjain-keskustelun puolelle niin jotkut muutkin löytää tästä vastauksen.
x1950pro! maksaa n.150e ja on reilusti tehokkaampi kuin 7600gt. Myös 1950gt häviää sille ja on silti saman hintainen.
sulla lukee sigussa TULEVA KONE! ja sitte sä hommaat agp-väylän ohjaimen. voi huhhuh. sitten todella järkevää toimintaa ostaa prossu joka on jo liian vanha..
Nii-in, mutta jos nyt ei alotettaisi kauheata offtopiccia. Eli, en ollut emoa vaihtamassa johtuen hinnan noususta, ja uudet prossut maksaa 400€ budjettiin liikaa. Sitten kun siihen tarttee tuon näytönohjaimen, joka siis vähintään 7600GT niin hinta on jo yli 400€, etenkin kun huomataan, että keskusmuistia tarttee ostaa semmoiset 2Gb taikka 1,5Gb. Ja tuo 1,5Gb tulee olemaan mulla sen takia, että nytten on koneessa 512Mb DDR:ää ja ostan 1Gb kamman. Ja muuten powerikin menee uusiksi, joten tuokin kokoonpano alkaa kiristämään pantaa (sitaatti kummelista). Mutta ei siis aloiteta kauheata offtopic-hirviötä. Jaa niin, tämä emo on niin antiikkinen että PCI-E:tä ei löydy, jos sitten joskus ostaisi, mutta tuolla pärjäilen nyt jonkin aikaa. Ja minun ostopäätöksenihän se on ^^