Eli: olen tässä ajatellut hankkia BattleField 2:sen, mutta rupesi ajatuttamaan minkäköhänlaisen netin se tarvitsee toimiakseen hyvin/kohtalaisesti? Riittääkö Mega?
Itsellä ainakin megaisella toiminut ihan ok. Tosin jos skypellä yrittää puhua samalla niin nostaa näköjään pingiä jonkin verran.
Jees. Nyt vaan hankkimaan, kunhan jaksan. Eikös se nykyään pyöri jossakin 20-40e paikkeilla? Siis Original Bf2
Siinä 35 eeron hujakoilla pyörii. Taidetaan enemmänkin nykyään myydä tota deluxe versiota missä on Special Force mukana. En varma ole, mutta tälläinen mielikuva olisi.
Puolellaki megalla toimii moitteetta! Ja itse ostin 28 eurolla -tosin sain 1,9€ opiskelija-alennusta- mutta anyway kyllä sen noin kolmella kympillä saa.
Welholla toimi 1M/300kbps kaistalla hyvin. Ja kannattaa ostaa deluxe-setti, koska saat sitten ylennyksien kanssa 2 unlockia yhden sijaan. Pääset nopeammin käsiksi parempiin aseisiin, vaikka joskus originaalit ovat parempia.
Tälläisella kokoonpanolla tiedän pyörivän ja huonommillakin, mutta pitää sitten karsia karkeista: ~A64 3200+ tasoinen 7600Gt DDR400 512MB Muistia tämän pelin kanssa kannattaa olla reilusti. Kaveriporukassa minulla aina nopeiten ladannut kartat, kun 2GB 400:sta koneessa. Muilla 512-1Gt. Tietysti koneen kokonaistataso vaikuttaa. Edit* Ja kyllähän jengi pelaa sitä vielä jollain radeon 9800:lla myös
No siitä mitään takuita en anna. BF2 on kuulu lukemattomista ongelmista, joiden syitä ei monella ole tiedossa. Uusimmat patchit korjaavat monia vikoja, mutta selittämättömät ctd:t ja serveriltä pois heittämiset kuuluvat vieläkin pelin luonteeseen. Valitettavasti :/ Mutta jos niitä ei sun kohdalle osu, niin rautapuoli tuskin jumittaa, kunhan on edes nuo mitä mainitsin. Ja resoluutiota/hienouksia pitää karsia kovalla kädellä. Mutta pelottelustani huolimatta peli on äärimmäisen hyvä! Kaveriporukassa pelaan itse joka viikko eikä riemulla ole yleensä rajaa
No, varma on varmaa, annan vähän koneen tietoja ja katotaan riittääkö AMD Athlon XP 3200+ -prosessori, 512 Mt DDR-muisti, NVIDIA GeForce FX 5500, 256 Mt näyttömuistia. Tossa oli tän koneen tarrassa olevat tiedot.
Suurin ongelma pelaamisessa on näytönohjain. Jos meinaa potku loppua joutuu lyhentämään näkyvyys matkaa, joka toisaalta tarkoittaa, että ei voi toimia tarkka-ampujana / lentokone / tankki. Itselläni on amd athlon +3200, 1Gb, Ati radeon X 800 pro, 320 gb. Pelasin tota Bf2 n.1 vuoden ja vaihdoin sitten tuohon 2142 Ps. Toimii toi Battlefield 2142 tosi hyvin.
Prossun ja muistin puolesta varmasti toimisi, mutta näyttis voi tuhota toiveesi pelin suhteen: Ei mitään hajua toimisiko tuolla 5500:lla, joten kannattaa ehkä kokeilla eka demoa. Saat tietää toimiiko ollenkaan ja jos toimii, niin miten. Turha ostaa, jos ei toimi demolla. Edit* 2142:n reso on rajoitettu 1024x768:aan. En tiedä miksi, mutta jo sen takia toimii varmaan paremmin. Onhan se vähän kauniimpi, mutta perus-BF2 on silti tunnelmaltaan parempi, imo.
No siinä specsit korteille. 5500:sta vaan puuttuu jotain ominaisuuksia mitä BF2 tarvitsee. On tosi raskas peli. 5500 5700 Tässä vähän valaistusta kortistasi:
Mulla oli toi näytönohjain kauan sitte kaikki oli lowssa.. Samat oli muuten kaikki muutkin osat. Ja pelasin vaan yksinpeliä
Oon ladannu sen taannoin joskus kun se tuli ja mielestäni pelasi hyvin. ja jos ei toimi, uutta näyttistä vaan ostamaan, tuleepahan sekin tehtyä